25.02.2021 / 17:19
StoryEditor

Ruszył nowy sklep sieci Netto. Już niebawem kolejne otwarcia [ZDJĘCIA]

Otwarcie Netto w Pruszkowie (Netto)
Placówka znajduje się w Pruszkowie i została zbudowana zgodnie z formatem 3.0 – flagowym modelem Netto. Sieć posiada blisko 400 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. 

Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.10.2025 / 09:00
StoryEditor
Sektor handlowy o współpracy z dużymi firmami. Presja cenowa, długie terminy płatności... [TYLKO U NAS]

Z najnowszego badania Krajowego Rejestru Długów „Relacje asymetryczne w biznesie” wynika, że firmy z sektora handlowego mają bogate doświadczenie we współpracy z dużymi podmiotami. Jednocześnie relacje te niosą ze sobą zarówno szanse, jak i ryzyka. I choć większość firm handlowych ocenia współpracę pozytywnie, dominująca pozycja dużych kontrahentów oraz ograniczone możliwości negocjacyjne prowadzą do licznych napięć i asymetrii.

Aż 69 proc. firm handlowych ma doświadczenie we współpracy z dużymi przedsiębiorstwami – w tym 61 proc. współpracuje z nimi obecnie, a 8 proc. współpracowało w przeszłości. Firm...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.09.2025 / 19:11
StoryEditor
Nowa strategia Żabki! Sieć celuje nawet w 27 tys. sklepów i zapowiada wypłatę dywidendy
Tomasz Suchański, Prezes Zarządu, Żabka Polska (Żabka Polska)

Grupa Żabka, największa sieć convenience w Europie, opublikowała aktualizację swojej strategii, która zapowiada radykalne przyspieszenie rozwoju organicznego oraz zmianę polityki alokacji kapitału, wprowadzając regularne wypłaty dywidendy. Szybki wzrost wsparty silną marżowością oraz atrakcyjnością modelu biznesowego przekłada się na ponadprzeciętną generację gotówki, co umożliwia jednocześnie redukcję zadłużenia i dzielenie się zyskiem z akcjonariuszami.

Żabka widzi potencjał na 27 tys. sklepów w Polsce i Rumunii

Żabka znacząco podnosi cele dotyczące rozwoju sieci, koncentrując się na ekspansji organicznej w Polsce i Rumunii...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. październik 2025 13:03