17.10.2016/13:29

Ruszyła kampania promująca tradycję w produkcji serów

Ruszyła trzyletnia kampania „Tak smakuje Dolce Vita” promująca najwyższą jakość, długoletnią tradycję oraz odpowiedzialność w produkcji serów. Ambasadorami kampanii są trzy doskonale znane na całym świecie włoskie sery: Parmigiano Reggiano, Asiago i Gorgonzola.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.