14.01.2019/00:00

Ruszyła wielka kampania reklamowa parówek Tarczyński

Firma Tarczyński powraca z intensywną kampanią telewizyjną, w której promuje nową jakość parówek oraz nowy produkt – Parówki z fileta z indyka.

Kampania bazuje na platformie komunikacyjnej opartej na motywie międzynarodowym. W spocie reklamowym oraz we wszystkich działaniach promocyjnych pojawi się znana już z poprzednich reklam postać Japończyka, który w humorystyczny sposób – charakterystyczny dla marki Tarczyński, podkreśla atrybuty produktów.

Głównym komunikatem kampanii jest promocja nowych Parówek z fileta indyka, w skład których wchodzi 90% mięsa oraz tego, że parówki Tarczyński nie zawierają glutaminianu, glutenu, barwników i fosforanów.

 - Celem marki Tarczyński jest konsekwentne budowanie kategorii parówek premium. Dlatego cały czas dopasowujemy nasze wyroby do oczekiwań konsumentów oraz zmieniających się uwarunkowań rynkowych – mówi Tomasz Tarczyński, dyrektor działu marketingu w firmie Tarczyński.

Zimowa kampania trwa we wszystkich wiodących kanałach telewizyjnych, oraz w stacjach tematycznych, w internecie. Komunikacja obejmie również prasę handlową, materiały BTL w punktach sprzedaży, oraz akcje degustacyjne w całym kraju.

Działaniom towarzyszyć będzie wsparcie trade marketingowe, skupiające się na budowaniu widocznej i atrakcyjnej ekspozycji w sklepach.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.