14.01.2021/08:39

Rynek e-commerce nadal ma potencjał do wzrostu

Pandemia koronawirusa wpłynęła w Polsce na zwiększenie wydatków online o niemal 25 proc. Bieżący rok też może być dla e-sklepów bardzo dobry, bo wiele sektorów dopiero odkrywa zalety sprzedaży przez internet – podaje „Rzeczpospolita”.

Zgodnie z danymi serwisu Statista, w zeszłym roku Polacy na główne kategorie, czyli: odzież, elektronikę, meble, żywność oraz kosmetyki czy zabawki i akcesoria, wydali prawie 12 mld dol – czytamy w „Rzeczpospolitej”.

Wzrost sprzedaży online ma związek z pandemią koronawirusa, która znacząco przyspieszyła proces przyzwyczajania się polskich konsumentów do tej formy zakupów.

Więcej w „Rzeczpospolitej”

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także