26.01.2022/17:11

Rynek handlowy w Polsce w obliczu wyzwań. Czynniki determinujące jego rozwój [ANALIZA]

Początek nowego roku pokazuje, że rynek handlowy w Polsce boryka się z wieloma problemami. Niektóre są nierozerwalnie związane z lokalną strukturą rynku, w tym nieefektywnością spowodowaną skrajną fragmentacją, zwłaszcza w sektorze spożywczym. Inne to globalne wyzwania, takie jak rosnące znaczenie strategii omnichannel, wzrost rynków, rosnąca siła marek własnych w połączeniu z nieprzewidywalnością pandemii Covid-19 – wskazuje Agnieszka Gornicka, prezes Inquiry Market Research. 

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
  • Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
  • Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także