15.09.2021 / 20:07
StoryEditor

Sadownicy mogą zablokować platformy zakupowe Biedronki i innych sieci

Sadownicy nie wykluczają prób blokowania platform zakupowych sieci handlowych (materiały prasowe)
Przedstawiciele Związku Sadowników RP, demonstrujący we wtorek przed siedzibą Jeronimo Martins przeciwko zaniżaniu cen jabłek, mają własną propozycję rozwiązania problemu. Jeśli ich głos nie zostanie usłyszany przez sieci handlowe – zaostrzą protest. 

Marek Maliszewski, prezes Związku Sadowników RP, powiedział w rozmowie z portalem money.pl, że producenci jabłek domagają się utrzymania ceny tych owoców w sklepach do końca sez...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.12.2025 / 20:53
StoryEditor
Dino wjeżdża na rynek ze stacjami Dino Oil. Tanie paliwo dla wszystkich!?
Testowy stacja paliw dla ciężarówek Dino Oil działa już od 2023 roku przy bazie transportowej w miejscowości Łobez

Dino, jedna z najszybciej rosnących sieci supermarketów w Polsce, zaczyna przesuwać swoje granice swojego biznesu poza handel spożywczy. Po latach przygotowań i formalnych kroków spółka sygnalizuje wejście w sektor paliwowy pod własnym szyldem Dino Oil. Już dziś działa testowa stacja przy centrum dystrybucyjnym, a zastrzeżenie znaku i rozszerzenie koncesji wskazują, że to dopiero początek.

Jak Dino przygotowuje się do sprzedaży paliw?

Na stronie spółki Dino Polska pojawił się informacja, że firma buduje nowoczesną sieć stacji paliw, oferując stabilną pracę i ro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.11.2025 / 19:03
StoryEditor
Kryzys na rynku kawy zmienia półki w sklepach. Nawet liderzy tracą na nich miejsce
Na zdj. półka z kawą w sklepie w Poznaniu (fot. aileenchik/Shutterstock)

Globalne ceny kawy w 2024 roku wzrosły o niemal 40 procent rok do roku i nic nie wskazuje, aby ten trend miał się zatrzymać. Drożejący surowiec nie tylko uderzył w portfele konsumentów, lecz także przeorganizował sklepowe półki.

Najnowsza analiza przygotowana przez firmę technologiczną eLeader pokazuje, że dotychczasowi liderzy tracą miejsce na półkach na rzecz mniejszych, bardziej konkurencyjnych cenow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. grudzień 2025 21:20