28.10.2020/10:24

SAP Retail Day – nowa normalność w branży handlowej. Weź udział w konferencji online

Już 5 listopada odbędzie się SAP Retail Day, internetowa konferencja organizowana przez firmę SAP Polska. W agendzie m.in. dyskusja o transformacji cyfrowej w handlu, optymalizacji łańcucha dostaw oraz zmianie modelu planowania i sprzedaży.

Pandemia powoduje, że firmy muszą przystosować się do tzw. nowej normalności. Zmiana organizacji pracy, położenie większego nacisku na procedury bezpieczeństwa oraz przyspieszenie wdrożeń rozwiązań cyfrowych to tylko część kwestii, z którymi musiały zmierzyć się przedsiębiorstwa niemal z każdej branży w ostatnich miesiącach.

Eksperci przewidują, że w najbliższym czasie dla branży handlowej bardzo istotna będzie kwestia transformacji cyfrowej. Temu będzie poświęcona sesja otwierająca SAP Retail Day pt. “Jak zacząć? Transformacja cyfrowa w retailu – w pigułce.” Branżowi eksperci podzielą się swoimi spostrzeżeniami na temat wyzwań związanych z transformacją cyfrową oraz sposobami jej wdrożenia, a także mądrym inwestowaniem w dział IT swojej firmy.

Kliknij i zapisz się na bezpłatną konferencję

Kolejnym istotnym zagadnieniem, który będzie dyskutowane podczas SAP Retail Day jest kwestia logistyki i łańcucha dostaw. Pandemia początkowo mocno nadwyrężyła tę część działalności wielu firm, a wprowadzone obostrzenia spowodowały, że przedsiębiorstwa musiały radzić sobie z brakiem płynności w przemieszczaniu się towarów. Dlatego nowoczesny i dobrze funkcjonujący łańcuch dostaw jest czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm handlowych i stanowi o ich przewadze konkurencyjnej, a nie powinien być traktowany jako niewygodny koszt. Na znaczeniu w ostatnim czasie mocno zyskał zwłaszcza kanał e-commerce, dla którego kwestia dostaw jest sprawą absolutnie fundamentalną. Rozmów o łańcuchu dostaw w e-commerce z pewnością nie zabraknie podczas tej części konferencji, zatytułowanej „Nowoczesna logistyka online i offline”.

Trzecim blokiem tematycznym SAP Retail Day będzie planowanie sprzedaży. Jej uczestnicy przyjrzą się innowacyjnym projektom i rozwiązaniom wspierającym cały proces planowania. Czas pandemii zmienił postawy konsumentów, a nowe obostrzenia wymagają od handlu szybkiego analizowania rynku i sprawnego dostosowywania się do niego. Wiąże się to z koniecznością szybkiego i precyzyjnego planowania popytu. Sesja pt. „Jak planować, aby zwiększyć sprzedaż?” będzie skupiać się na budowaniu pozytywnych doświadczeń klienta na każdym etapie relacji z marką oraz na analizie i wyciąganiu wniosków w celu optymalizacji efektywności i poprawy rentowności. SAP pokaże, jak rozwiązania firmy wspierają biznes i umożliwiają budowanie lojalności konsumenckiej oraz w jaki sposób przekłada się to na dobre planowanie sprzedaży.

Rejestrację, więcej informacji oraz agendę wydarzenia, można znaleźć na: https://url.sap/roeukp

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także