11.03.2020/09:00

Segafredo rusza z kampanią Select your pleasure

9 marca ruszyła kolejna ogólnopolska akcja reklamowa włoskiej marki Segafredo Zanetti, pod hasłem „Select your pleasure”. Kampania ma na celu promowanie kaw z linii Selezione.

Polscy kawosze są coraz bardziej wyedukowani, dlatego szukają kawy dopasowanej do swoich gustów smakowym i sposobu zaparzania kawy. W linii Segafredo Selezione mamy cztery rodzaje kaw o różnym profilu smakowym, każdy może wybrać swoja własną przyjemność. 

Arabica jest najjaśniej wypalona i charakteryzuje się owocowymi nutami i kwiatowym aromatem jest lubiana przez osoby gustujące w kawie o delikatnym smaku. Espresso to klasyczna włoska mieszanka, ciemniej wypalona i lubiona przez tych którzy piją espresso i kawy mleczne przygotowane na jego bazie jak cappuccino czy cafe latte.  Crema to kawa wybierana prze osoby pijące kawę w dużym kubku, skomponowana jest tak, że dobrze smakuje zarówno z mlekiem jaki i wersji czarnej. Organica jest lubiana przez osoby dbające o środowisko naturalne i wybierające produkty organiczne i certyfikowane

Za kreację i przygotowanie reklamy odpowiedzialna jest agencja Ottosunove. Zakupem mediów zajęła się Grupa Publicis.  Kampania prowadzona jest w telewizji, VOD, intrenecie i social mediach.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.