26.10.2018 / 11:02
StoryEditor

Segment hurtowy Metro AG w Europie Wschodniej rośnie o ponad 6 proc. LfL

Sprzedaż Metro Wholesale rośnie dzięki serwisowi (fot. mat. prasowe)
Według wstępnych danych liczbowych za rok finansowy 2017/2018 Metro AG – właściciel m.in. hurtowni Makro C&C – zwiększyło sprzedaż LfL o 0,7 proc. w walutach lokalnych. Sprzedaż w segmencie hurtowym wzrosła o 1,3 proc. W Europie Wschodniej, z wyłączeniem Rosji, sprzedaż wzrosła o 6,1 proc.

Całkowita sprzedaż LfL Metro AG w roku finansowym 2017/2018 wyniosła 36,5 mld euro. Oznacza to wzrost o 0,7 proc. w walutach lokalnych, jednak ze względu na negatywny wpływ kurs...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.07.2025 / 16:36
StoryEditor
Ponad 1,5 tys. pracowników Biedronki podpisało się pod petycją w sprawie zmiany zasad naliczenia premii. Jakie są jej losy? [NASZ NEWS]
Biedronka analizuje petycję w sprawie przywrócenia starych zasad naliczania premii pracownikom sieci (fot.JMP)

Związkowcy z NSZZ Solidarność w spółce Jeronimo Martins Polska zabrali 1672 podpisy pod petycją w sprawie przywrócenia poprzednio obowiązujących zasad naliczania premii pracownikom sieci Biedronka - wynika z informacji, do jakich dotarł portal wiadomoscihandlowe.pl. To wynik skromny biorąc pod uwagę, że firma zatrudnia obecnie ok. 85 tys. pracowników. Sprawdziliśmy, jaki jest los związkowej petycji.

Spółka Jeronimo Martins Polska (właściciel sieci Biedronka) przyznała w komentarzu dla portalu wiadomoscihandlowe.pl, że otrzymała petycję, w której pracownicy sieci do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.07.2025 / 15:07
StoryEditor
Unilever oskarżany o greenwashing. Informacje o produktach mogą wprowadzać w błąd
Na zdj. produkty marki Knorr z portfolio Unilevera (fot. Tobias Arhelger/Shutterstock)

Holenderskie Stowarzyszenie Konsumentów (Consumentenbond) zarzuca Unileverowi rażące działania greenwashingowe. Według tej organizacji, ponad 50 proc. spośród 450 sprawdzonych produktów firmy zawiera niejasne lub mylące deklaracje dotyczące zrównoważonego rozwoju. Unilever nie zgadza się z tymi zarzutami.

Jak donosi "Retail Detail", najwięcej nieprawidłowości wykryto wśród produktów marek Unox (104 produkty) i Knorr (95 produktów). Na liście znalazły się również Lipton (21), Calv...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. lipiec 2025 03:01