04.03.2021/15:41

Segment jubilerski i online uratował właściciela Vistuli, Wólczanki i W.Kruk przed spadkiem przychodów w lutym 2021 r.

Krakowska spółka VRG, właściciel marek Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler Milano i W.KRUK, podała szacunkowe skonsolidowane przychody ze sprzedaży oraz szacunkową marżę ze sprzedaży osiągnięte przez Grupę Kapitałową VRG w lutym 2021 roku.

Wyniki sprzedaży Grupy VRG w lutym 2021 roku były o 2,5 proc. lepsze niż w analogicznym miesiącu rok temu. Spółka odnotowała 30 proc. wzrosty w segmentach jubilerskim i handlu online. Na wynikach zaciążyła sprzedaż odzieży, która odnotowała ponad 18 proc. spadek.

W lutym 2021 roku sprzedaż VRG wyniosła 78,2 mln zł, wobec 76,3 mln zł rok wcześniej. Przypomnijmy, że luty 2020 roku był ostatnim miesiącem przed obostrzeniami związanymi z pandemią COVID-19.

Sprzedaż VRG jest dobrym przykładem na to, jak klienci przeszli z kanału offline do online. W lutym 2021 roku grupa sprzedała towary za 15,7 mln zł, wobec 12,0 mln zł w lutym 2020 r. Udział sprzedaży internetowej wzrósł o 4,3 punkty procentowe, do 20,1 proc. z 15,8 proc. rok wcześniej.

Firma tylko nieznacznie zmniejszyła powierzchnię sprzedaży swoich salonów. W lutym 2020 roku było to 54 tys. mkw., natomiast w lutym br. – 52,4 tys. mkw.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także