10.07.2018/10:41

Serwis online Tesco Direct ostatecznie zamknięty

W nocy z poniedziałku na wtorek została zamknięta platforma e-commerce Tesco Direct. Realizacja zamówień potrwa jeszcze kilka dni, a terminy mogą się wydłużać, ze względu na wielką liczbę transakcji.

Serwis internetowy Tesco cieszył się dużą popularnością przede wszystkim wśród łowców okazji. Ta grupa klientów na pocieszenie mogła skorzystać z ogromnych wyprzedaży, zorganizowanych w ostatnich dniach w związku z likwidacją platformy. Przecenione były towary ze wszystkich grup asortymentowych, od urządzeń agd, przez artykuły wyposażenia wnętrz, odzież, obuwie, zabawki, kosmetyki, aż po elektronikę użytkową.

Tesco Direct miało rywalizować z Amazonem, jako platforma sprzedażowa dla niezależnych podmiotów, którzy mogli sprzedawać swoje produkty za pośrednictwem znanego i wiarygodnego serwisu. W ostatnich dniach funkcjonowania strony, pozbywający się zapasów przedsiębiorcy oferowali potężne zniżki. Przecena o 50 proc. na żelazka, wózki dziecięce czy tablety była normą.

Przewidujące Tesco już wcześniej zamknęło usługę dostaw następnego dnia. Na stronie Tesco Direct pojawiło się w ostatnich dniach ogłoszenie, że czas realizacji zamówień może się wydłużyć do 2-5 dni, a gdyby i ten termin został przekroczony, pracownicy serwisu będą się kontaktować z kupującymi.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.