15.07.2019/12:46

Shell otwiera w Polsce punkt Deli by Shell poza stacjami paliw. To początek rewolucji [TYLKO U NAS]

2 lipca firma Shell Polska uruchomiła w budynku Amber na terenie Shell Energy Campus w Krakowie, swój pierwszy w Polsce kącik gastronomiczny Deli by Shell poza stacjami paliw. Z informacji portalu wiadomoscihandlowe.pl wynika, że testy nowego konceptu mogą być wstępem do szerszego rozwoju Deli by Shell na polskim rynku.

Klienci krakowskiego Deli by Shell mogą na miejscu nabyć kanapki, zapiekanki, sałatki, czy desery na wynos. W przypadku firmy Shell uruchomienie pierwszej testowej placówki poza stacją paliw sygnalizuje, że firma poważnie zastanawia się nad budową sieci punktów gastronomicznych w zupełnie nowym – jeśli chodzi o polski rynek – obszarze rynku.

Potwierdza to Oleksandr Koliakin, dyrektor generalny ds. rynku detalicznego na Europę Środkową i Wschodnią w Grupie Shell, który w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl wskazuje, że szersze wyjście poza stacje ze sklepami Shell, czy konceptem Deli by Shell jest realne „ale wszystko trzeba najpierw sprawdzić.” – Na początku tworzy się tzw. viable product, który jest testowany i poprawiany. (…) Nasz samodzielny punkt Deli by Shell w Krakowie jest takim projektem. To swego rodzaju platforma, w ramach której nowe rozwiązania może testować 4000 naszych pracowników. To także daje nam szansę na szybką informację zwrotną, korygowanie błędów i wprowadzanie poprawek. Jesteśmy dumni z naszej marki Deli by Shell i wierzymy, że to jest to koncept, który jest w stanie odnieść sukces rynkowy – tłumaczy Oleksandr Koliakin.

Szef detalu firmy Shell Polska zapytany, czy jest szansa, aby w najbliższych latach koncept Deli by Shell pojawi się w kolejnych, samodzielnych lokalizacjach stwierdził, że spółka przygląda się takiemu rozwiązaniu. - Mamy także inne ciekawe pomysły, testujemy je i jeżeli się sprawdzą, będziemy starali się je wdrożyć. Chcemy w jak najlepszy sposób dotrzeć do naszych polskich klientów i zaspokoić ich potrzeby. A jak wspominałem Polacy lubią kawę i piją jej coraz więcej. To daje nam potencjał do rozwoju naszych projektów – wskazuje menadżer.

(na zdj. od lewej: Agnieszka Pocztowska, dyrektor generalna Shell Business Operations w Krakowie; Rafał Molenda, dyrektor działu stacji paliw i rozwoju sieci detalicznej, Shell Polska; Oleksandr Koliakin, dyrektor generalny ds. rynku detalicznego Shell na Europę Środkową i Wschodnią)

Krakowski projekt firmy Shell Polska, to kolejny ważny sygnał dla rynku fuel retail podobne projekty planuje m.in. PKN Orlen, a Circle K i Grupa MOL, czy sam Shell testują alogiczne rozwiązania na rynkach zagranicznych. Wyjście konceptów handlowych i gastronomicznych ze stacji na ulice miast oznacza, że polski rynek i konsument jest na tyle dojrzały, że operatorzy stacji mogą wejść na nowy, wyższy poziom rozwoju. To oczywiście oznacza, że sieci stacji będą musiały zmierzyć się z konkurentami z rynku detalicznego, kawiarnianego czy gastronomicznego.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Wroclaw shell. 16.07.2019

    Pracowałem na stacjach shell wiele lat. Nie polecam. Smak jak i skład kanapek pozostawa wiele do życzenia.... Uwaga na daty. Jest nacisk z góry by sprzedać za wszelką cenę. Nawet po terminie.... Wiem ci mowie. 10 lat stażu.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.