23.01.2017/14:49

Shell rozwija nowy koncept sklepu na stacjach paliw

- Badania pokazały przede wszystkim to, że oczekiwania klientów są bardzo różne w zależności od konkretnej lokalizacji. Wszystko zależy od tego, gdzie zlokalizowany jest dany obiekt. (…) Mamy przygotowane cztery formaty stacji i za każdym razem będziemy wybierać ten najlepiej odpowiadający potrzebom klienta - mówią portalowi wiadomoscihandlowe.pl Łukasz Kalisz, Senior Category Manager, Convenience Retail Team Leader w Shell Polska oraz Tomasz Krysiak, Category Manager, Convenience Retail w Shell Polska.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Intognito 24.01.2017

    Już dawno trzeba było tak zrobić a nie trzymać się sztywnych zasad.Kaźda stacja ma inną specyfikę .Nie można na wszystkich stacjach ograniczać się do tego samego asortymentu i trzymać się ściśle planorganów np na jednej ul.są trzy stacje paliw całodobowe i cztery markety .Piwo najtańsze nie może kosztować 4 zł lub olej shell np10W40 170zł gdzie 30 m dalej kosztuje 89 zł. Pracuje na stacji juz 10 lat i stwierdzam , że shell nie ma pojęcia o zasadach rynkowych. Nie można prowadzić tej samej polityki sprzedaży w Warszawie co w miasteczku 20-30 tysięcy mieszkańców i jeszcze w dodatku w najbiedniejszych regionie przygranicznym. Tylko rozmowa z pracownikami wystarczy aby się dowiedzieć o co ludzie pytają czesto a czego nie mamy np stacja jest zlokalizowana k.cmentarza a nie posiada zniczy .Sam wielokrotnie zwracałem się do kierownika aby zamówić np żarówki np h7 tanie a nie tylko osram lub philips po 30 zł za szt.Odpowiedz nie można bo nie ma w systemie lub w planogramie itd

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.