05.06.2020/15:45

Sieć Aldi zapowiada w Polsce inwestycje w ofertę produktów lokalnych i regionalnych

Pandemia COVID-19 mocno zmieniła zachowania zakupowe polskich konsumentów, część z nich pozostanie z nami na dłużej, niektóre już zaczynają znikać. Sieć sklepów Aldi w komentarzu dla portalu wiadomoscihandlowe.pl opowiedziała jak wspomniane zmiany wyglądają z perspektywy międzynarodowej sieci dyskontowej i jak wpłynęły na jej strategię asortymentową.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • elo 07.06.2020

    lipa będzie to co wszędzie nudno. aldi ma jeszcze fajne wędliny z Niemiec choć już mocno uszczuplone dobre słodycze nabiał. dla mnie aldi to zachodnie produkty dobrej jakości a polskie w mniejszości-różnorodność. sklepy u nas nie wyróżniają się jeśli każdy ma to samo

  • klient 05.06.2020

    Rewelacja! Jestem stałym klientem Aldi i muszę przyznać, że jest to chyba jedyna sieć w której jest dostępny aż tak szeroki wybór lokalnych produktów (np. mleczarskich), w skali ogólnokrajowej - zarówno na stałe jak i w okresowych promocjach.
    Jeżeli jest szansa, że np. kefir, mleko, ser itd. z jakiejś lokalnej spółdzielni mleczarskiej będzie dostępny w ich każdym sklepie tym lepiej. Oby faza słów przeszła do fazy realizacji.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.