04.10.2016/17:57

Sieć Api Market ma już 20 supermarketów

Firma API Market w tym roku obchodziła 15 rocznice swojego powstania. W Ciągu tych lat stała się czołową siecią supermarketów na rynku mazowieckim, posiadając na chwilę obecną 20 sklepów. 

W ostatnim roku sieć Api Market uruchomiła 3 nowe supermarkety w Zielonce przy ul. Mareckiej 36,  Brwinowie ul. Biskupicka 3 oraz Tłuszczu przy ul. Racławickiej 17.

Rok 2016 to nie tylko otwarcia nowych sklepów, w sierpniu na Broniszach powstał magazyn centralny na warzywa i owoce. - Teraz jesteśmy jeszcze bardziej konkurencyjni cenowo dla naszych klientów, ale też przede wszystkim jakościowo, gdyż towar jest kupowany codziennie, bezpośrednio od rolników i sadowników, oraz tego samego dnia dostarczany własnym transportem na sklepy. Pozwala to skrócić czas kiedy to towar prosto z pola i sadu trafia do naszych sklepów, a co za tym idzie bezpośrednio do naszych klientów – tłumaczy Paweł Chojnowski, dyrektor handlowy API Market.

I dodaje: - Dostawcami do sieci są przede wszystkim polskie firmy, gdyż właściciele mocno identyfikują się rodzimymi firmami i wspierają polski, a przede wszystkim  lokalny biznes.

API Market to nie tylko sklepy stacjonarne, ale również sklep internetowy, poprzez stronę apimarket.pl  nasi klienci mogą zrobić zakupy przez internet, a kierowcy jeszcze tego samego dnia dostarczą zakupy do domu.

API Market  to firma rodzinna z wyłącznie polskim kapitałem. Lokalna sieć supermarketów stawia na jakość i  obsługę swoich klientów, tak aby każdy klient obsłużony w supermarketach API wyszedł z nich zadowolony i chętnie wracał na codzienne zakupy. Właściciele firmy podkreślają, że w swoim działaniu kieruje się zasadą iż „ nie sprzedajemy niczego, czego sami byśmy nie kupili”, świadczy to o tym, że sprzedawany w  sklepach API towar, jest starannie wybrany i wyselekcjonowany.

Dodaj komentarz

4 komentarze

  • ok 28.07.2020

    wiele razy zamawiałem i najczęściej było wszystko okej, czasem zdarzył się gorszy towar czy nie taki dokładnie jaki chcieliśmy, ale takie są uroki zamawiania przez internet i dotyczy to wszystkich sklepów

  • Klient 03.04.2020

    Bardzo sympatyczny dostawca, ceny średnie, zależy jakich produktów, czas dostawy był krótszy niż w innych sklepach internetowych. Zamówienie dostarczono z jednodniowym opóźnieniem, bez wcześniejszego uprzedzenia, że nie dotrze w umówionym terminie, kilka produktów nie dotarło.

  • Zawiedziona 02.04.2020

    NIE POLECAM zakupów online! Proponuję poczytać komentarze na Facebooku (pod postami reklamowymi- bo dziwnym trafem brak możliwości wystawienia oceny sklepu) brak zamówienia, brak kontaktu, zamówienie opłacone- kpina z ludzi, jeśli się nie wyrabia z zamówieniami, to po co proponować bliski termin dostawy i przyjmować kolejne zamówienia???

  • Zawiedziona 02.04.2020

    Proponuje przeczytać komentarze na Facebooku przed zamówieniem w tym sklepie online .
    Ja popełniłam ten błąd, że nie przeczytałam, zapłaciłam a zamówienia a zamówienia brak... Nie jestem odosobnionym przypadkiem.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.