27.08.2019/13:04

Sieć Avia chce powiększać swoje udziały w polskim rynku stacji paliw [TYLKO U NAS]

Należąca do firmy Unimot szwajcarska sieć Avia zapowiadała w zeszłym roku, że do 2023 roku chce mieć w Polsce 200 stacji benzynowych. Wszystko wskazuje na to, że sieć jest zdeterminowana, aby ten cel osiągnąć: powiększa zespół, poszerza ofertę i chce wykorzystać szansę na szybki wzrost.

- Założenia rozwoju sieci Avia na polskim rynku nie zmieniają się na dziś, podtrzymujemy nasz plan osiągnięcia 100 stacji do końca 2020 roku i kolejnych do roku 2023. Bardzo intensywnie pracujemy nad pozyskaniem nowych, atrakcyjnych dla nas obiektów – mówi Adam Sikorski, prezes spółki Unimot S.A., która rozwija na polskim rynku sieć stacji Avia.

Szef Unimotu zdradza także, że aktualnie Avia prowadzi wiele zaawansowanych rozmów z potencjalnymi partnerami biznesowymi. - Pracujemy również bardzo mocno nad naszą ofertą i staramy się ją udoskonalać o nowe elementy, narzędzia, które mają być odpowiedzią na potrzeby naszych partnerów ponieważ widzimy, że nasze zaangażowanie i nieustanne poszerzanie oferty jest kluczem do sukcesu – dodaje.

Spółka planuje sukcesywnie powiększać zespół, żeby sprostać postawionym przez siebie celom i uszczknąć dla siebie część paliwowego rynku. - Chcemy maksymalnie wykorzystać najbliższe trzy lata na osiągnięcie zakładanych celi rozwoju marki Avia, a w perspektywie kilku następnych miesięcy z pewnością pojawią się w naszej sieci kolejne obiekty – przekonuje Adam Sikorski.

Prezes firmy Unimot S.A. wierzy w potencjał rynku i zauważa, że nadal jest on bardzo wysoki o czym najlepiej świadczy  zaangażowanie praktycznie wszystkich konkurentów na rynku polskim w segment biznesu franczyzowego. - Jesteśmy otwarci na pojawiające się okazje i z pewnością każdą szansę na zwiększanie liczby stacji w sieci Avia będziemy się starali wykorzystać – tłumaczy Sikorski.  

- Jeśli chodzi natomiast o obecność na naszym rynku mniejszych sieci i ewentualną konsolidację to oczywiście i tutaj upatrujemy szansy dla siebie na pozyskanie możliwie jak największej liczby nowych stacji. Chcemy dotrzeć z naszą ofertą do jak najszerszego grona potencjalnych partnerów – zapowiada Adam Sikorski.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.