25.01.2020/13:27

Sieć Bio Family otworzyła w sobotę pierwszy sklep w Warszawie

Na Sadybie, przy ul. Powsińskiej 42/44 w Warszawie zainaugurował w sobotę działalność pierwszy w stolicy Bio Family Supermarket - sklep sieci rozwijanej przez rodzinę Świtalskich, czyli twórców takich konceptów handowych, jak Biedronka, Żabka, Eurocash, czy Czerwona Torebka.

Punkt w Warszawie uruchomiony został jedynie 100 metrów od centrum handlowego Sadyba Best Mall. Lokal otwarty będzie całodobowo, również w niedziele objęte zakazem handlu w niedziele. Klienci w niehandlowe dni otworzą drzwi do sklepu za pomocą aplikacji mobilnej.

Sklep w Warszawie jest już szóstym supermarketem Bio Family. Trzy sklepy sieci działają w Poznaniu; placówki Bio Family funkcjonują też w Swarzędzu oraz Wrocławiu. Do niedawna sieć posiadała także sklep w podwarszawskim Konstancinie-Jeziornie, jednak punkt w tej lokalizacji został zamknięty w październiku ub.r.

- W wyniku zmian administracyjnych została podjęta decyzja o przeniesieniu, a nie zamknięciu, supermarketu Bio Family w Konstancinie-Jeziorna - tłumaczyła na jesieni w komentarzu dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Natasza Świtalska, która razem z bratem rozwija sieć Bio Family.

- W ostatnim czasie trwały przygotowania transportu wyposażenia całego sklepu do nowej lokalizacji. Obecne trwają prace adaptacyjne, aby przygotować nowy lokal pod standardy supermarketu Bio Family, który znajduje się bliżej naszych klientów w Warszawie - zapowiedziała Świtalska. Chodziło właśnie o placówkę, która ruszyła na Sadybie.

W marcu 2019 r. Świtalska zapowiadała w komentarzu dla portalu wiadomoscihandlowe.pl, że sieć Bio Family zamierza zwiększyć tempo rozwoju, chce podbić kolejne polskie miasta i w związku z tym szuka nowych lokalizacji. Na celowniku sieci pojawiły się Warszawa wraz z okolicami, Trójmiasto, Kraków i Katowice. Zapowiedziano także kontynuację ekspansji w Poznaniu i Wrocławiu.

- Chcemy się rozwijać i otwierać, jak najwięcej supermarketów Bio Family, ale oczywiście wszystko zależy od dostępności wolnych lokali handlowych, które będą odpowiadały standardom – tłumaczyła Świtalska.

Spółka Bio Market Polska, która rozwija sieć Bio Family, zakończyła miniony rok obrotowy z ok. 4,83 mln zł przychodów netto ze sprzedaży. Strata z działalności operacyjnej wyniosła nieco ponad 3,1 tys., a strata netto ukształtowała się na poziomie 21,4 tys. zł.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.