25.09.2019/11:23

Sieć Bricomarche wprowdzi do końca 2019 r. usługę click&collect do 100 sklepów

Sieć Bricomarche od początku roku zwiększyła z 5 do 68 liczbę sklepów, w których produkty można zamówić przez internet. Teraz detalista zapowiada, że do końca 2019 roku rozwiązanie będzie dostępne w ponad 100 polskich placówkach. Sieć rozwinie też projekt Bricomatów.

– Cieszymy się, że wprowadzona do naszej sieci na początku tego roku możliwość zamawiania produktów przez Internet, spotkała się z tak dużym zainteresowaniem klientów Bricomarché. Dynamiczny wzrost znaczenia sektora e-commerce motywuje nas do dalszego rozwoju naszej autorskiej usługi click&collect, jaką są Bricomaty – mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna Bricomarché w Polsce.

– Naszym celem jest stworzenie takiej oferty, która skutecznie odpowie na trendy aktualnie obowiązujące w naszej branży. Obecnie pracujemy nad tym, aby do końca tego roku Bricomaty były dostępne w łącznie 10 miejscowościach - dodaje.

Bricomaty umożliwiają zamawianie produktów przez internet i odbieranie ich w specjalnie wyznaczonych do tego boksach. Obecnie usługa jest dostępna w 5 miejscowościach: Nowym Tomyślu, Skierniewicach, Wałczu, Wągrowcu i Zduńskiej Woli. Klienci Bricomarché, decydujący się na zakupy przez Internet, mają także do wyboru dwie inne formy dostawy: do sklepu stacjonarnego lub do domu. Ponadto, sieć oferuje klientom transport zamówień np. na miejsce budowy, który jest realizowany z wykorzystaniem samochodów HDS.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.