26.06.2020 / 08:56
StoryEditor

Sieć CCC publikuje strategię zrównoważonego rozwoju GO.22

(fot. mat. prasowe)
Spółka CCC opublikowała szczegółową strategię zrównoważonego rozwoju, będącą jednym z filarów strategii biznesowej Grupy na lata 2020-2022 „Go.22”. Jej obszary to odpowiedzialny produkt, odpowiedzialność względem środowiska naturalnego, odpowiedzialność względem pracowników oraz wobec społeczeństwa. W kompleksowej strategii przyjęte zostały zróżnicowane mierniki zakładające stopniowe podwyższanie celów każdego roku.

Wiodącym celem zrównoważonego rozwoju jest minimalizacja negatywnego wpływu prowadzonej działalności na otoczenie poprzez dalsze obniżenie wskaźników emisji gazów cieplarni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2025 / 12:05
StoryEditor
Lokalny Rolnik z nową stroną i nowymi dostawcami. Co się zmieniło?
Lokalny Rolnik z nową stroną i nowymi dostawcami. Co się zmieniło? (fot. Lokalnyrolnik.pl)

Sklep internetowy LokalnyRolnik.pl uruchomił nową wersję swojej platformy zakupowej. Nowa strona ma znacznie ułatwiać zakupy lokalnych produktów i zapewnić klientom lepsze doświadczenia zakupowe. Na czym polegają zmiany w platformie?

W artykule przeczytasz:

  • Jak wygląda platforma Lokalny Rolnik w nowej odsłonie?
  • Kamil Kopania: chcemy ułatwić zakupy produktów od lokalnych rolników
  • Nowi dostawcy i poszerzona oferta Lokalnego Rolnika
  • Jaka jest minimalna wartość zamówienia i jak wygląda dostawa? 
  • Lokalny Rolnik w grupie mamyito.pl

Jak wygląda platforma Lokalny Rolnik w nowej odsłonie?

Nowa strona Lokalnego Rolnika wyróżnia się bardziej przejrzystym i intuicyjnym interfejsem. Użytkownicy zyskali również nowy formularz zamówień, który umożliwia łatwe dodawanie i modyfikowanie zamówień. Spółka podkreśla, że zmiana strony to ważny krok w rozwoju marki.

Deweloperzy przy projektowaniu nowej strony Lokalnego Rolnika postawili na trzy aspekty:

  • Szybsze składanie zamówienia – użytkownik łatwiej doda do koszyka wybrane produkty.
  • Łatwe powtarzanie zakupów – użytkownicy mogą skorzystać z opcji powtórzenia wcześniejszych zamówień i ich modyfikacji.
  • Nowoczesny, przejrzysty wygląd całej platformy, która jest teraz bardziej intuicyjna.

Kamil Kopania: chcemy ułatwić zakupy produktów od lokalnych rolników

– Nasza misja od zawsze polega na wspieraniu małych producentów i umożliwianiu klientom dostępu do zdrowej, naturalnej żywności – mówi Kamil Kopania, dyrektor generalny Lokalnego Rolnika.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 73% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2025 / 10:12
StoryEditor
Szokujące tempo rozwoju rywala Starbucksa. "Zawstydzili" nawet Żabkę
Na zdj. lokal chińskiej sieci Luckin Coffee w malezyjskim Kuala Lumpur (fot. Shutterstock)

Chińska sieć kawiarniana Luckin Coffee w samym tylko minionym kwartale uruchomiła ponad... 3 tys.(!) nowych lokali. Przychody wzrosły w trzecim kwartale o ponad 50 proc. rok do roku, a firma po raz pierwszy osiągnęła poziom ponad 100 mln klientów miesięcznie.

O tym, jak niesamowite to tempo rozwoju sieci Luckin Coffee, niech świadczy fakt, że w przełożeniu na pełny rok oznaczałoby uruchomienie aż ok. 12 tys. kawiarni. A 12 tys. to ty...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2025 23:37