25.11.2019 / 10:24
StoryEditor

Sieć CCC wycofuje torby foliowe ze sklepów. Operator pracuje nad strategią

Marcin Czyczerski, prezes CCC S.A. (CCC)
Jedna z największych firm obuwniczych w Europie, CCC, podjęła właśnie decyzję o rezygnacji z wykorzystania toreb foliowych w swoich sklepach. W sklepach oraz sprzedaży online CCC próżno dziś szukać folii. Firma obuwnicza wykorzystuje tylko papierowe opakowania z recyklingu, a należące do niej eobuwie korzysta wyłącznie z ekologicznych pudełek i opakowań wysyłkowych.

Dziś, według wyliczeń w Polsce zużywamy nawet 11 mld foliówek rocznie. To od 250 do 300 toreb na mieszkańca. Na szczęście, z uwagi na rozpoczęcie szeroko zakrojonej dyskusji dot...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.07.2025 / 12:02
StoryEditor
Produkcja i sprzedaż żywności na zakręcie. Niska cena to za mało [RAPORT PwC]
Produkcja i sprzedaż żywności na zakręcie. Raport PwC

Cena jest wciąż jednym z najważniejszych czynników wpływających na zakup żywności. Ale konsumenci w Europie Środkowej zwracają uwagę na wiele innych aspektów, jak chociażby smak, miejsce produkcji czy skład żywności. Tak wynika z najnowszego raportu PwC. Co będzie jeszcze wpływać na produkcję i handel żywnością?

W artykule przeczytasz:

  • Mieczysław Gonta: Konsumenci są niezłomni w żądaniu jakości żywności
  • Co wpływa na zachowania zakupowe konsumentów? Cena to nie wszystko

    ...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2025 / 13:45
StoryEditor
Szybkie dostawy i szybka kasa. Ile pieniędzy Wolt pożyczył restauratorom?
Z programu finansowego wsparcia oferowanego przez Wolt skorzystało w Polsce w ciągu siedmiu miesięcy 120 restauracji (fot. Shutterstock)

Firma Wolt podsumowała program Wolt Capital. W ciągu zaledwie siedmiu miesięcy ze wsparcia finansowego oferowanego przez spółkę, znaną dotąd głównie z działalności w obszarze q-commerce, skorzystało ponad 120 restauratorów. Jaki zastrzyk finansowy dostał rekordzista?

Branża gastronomiczna nie ma lekko. Dławią ją rosnące koszty prowadzenia działalności i coraz większe obciążenia fiskalne, połączone z tym, że Polacy – chcąc oszczędzać – ogran...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. lipiec 2025 02:50