24.07.2020/14:59

Sieć drogerii Hebe wzmacnia logistykę dla sklepu internetowego

E-sklep sieci drogerii Hebe – należący do Jeronimo Martins Polska – podsumowuje pierwszy rok działalności. Detalista zapowiada stałe poszerzanie oferty i wzmacnia logistykę e-commerce, m.in. znacznie zwiększając liczbę punktów odbioru przesyłek.

Sklep internetowy Hebe oferuje asortyment, który obejmuje wszystkie dostępne w drogeriach Hebe kategorie i marki, w tym wiele na wyłączność. Oferta na bieżąco uzupełniana jest o nowe zapachy, kosmetyki naturalne, koreańskie i dermo, a także marki makijażowe – ostatnio do portfolio Hebe dołączyła firma Inglot. Stale rozszerzana jest również oferta produktów marek własnych, w tym linii Hebe Professional, powiększonej o bambusowe pędzle, żele pod prysznic, czy kremy do rąk.

Klienci e-sklepu mogą korzystać z wielu promocji obowiązujących we wszystkich drogeriach stacjonarnych, jak również z promocji dostępnych wyłącznie online. Sklep internetowy to różnież źródło informacji i porad dotyczących pielęgnacji i makijażu – dzięki zamieszczanym na blogu Hebe artykułom i poradnikom przygotowanym przez specjalistów.

Sieć rozszerza możliwości realizacji zamówień składanych w e-sklepie. Będzie można je odbierać w 3 tys. nowych punktów. Umożliwi także klientom odbiór zamówienia w sklepach stacjonarnych w ciągu 2 godzin od jego złożenia lub dostarczenie do domu, również w ciągu 2 godzin. Jest to możliwe dzięki ścisłej współpracy z lokalnymi firmami dostarczającymi przesyłki, obejmującymi swoim zasięgiem większość największych miast w Polsce.

– Sklep internetowy Hebe to był strzał w dziesiątkę. Cieszymy się, że w ciągu zaledwie roku zyskał tak wielu nowych klientów, którzy chętnie do nas powracają. Sprzedaż online to obecnie ogromnie konkurencyjna działalność, dlatego staramy się zachować równowagę pomiędzy atrakcyjnymi promocjami przy utrzymaniu najlepszej możliwej oferty i jakości. Potwierdziło się nasze przypuszczenie, że podejście omnichannel sprawdzi się znakomicie – dając klientom możliwość pozyskania wiedzy o naszej ofercie i jednocześnie pozostawiając im decyzję o czasie i miejscu zakupu – powiedział Francisco Almeida, dyrektor ds. e-commerce Hebe.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także