25.07.2018/21:56

Sieć drogerii Hebe zanotowała potężny wzrost sprzedaży

Należąca do Grupy Jeronimo Martins sieć drogerii Hebe zanotowała w I półroczu 2018 r. 94 mln euro sprzedaży, co stanowi wzrost o 25,9 proc. (24,6 proc. po stałym kursie wymiany) rok do roku (w euro).

W II kw. br. zanotowała wzrost sprzedaży na poziomie 21,4 proc. (22,7 po stałym kursie wymiany) do 47 mln euro.

Od stycznia do czerwca Hebe otworzył 20 nowych sklepów i zakończył pierwszą połowę roku 200 lokalizacjami.

Hebe nadal inwestuje w wysokiej jakości ekskluzywne marki, opierając swoją strategię na różnorodności oferty, która przyczyniła się do popularności marki na rynku.

Dzięki ponad 2,7 milionom aktywnych kart lojalnościowych Hebe odnotowuje codziennie ok. 60 tysięcy codziennych wizyt w sklepach i ma 460 tysięcy lajków na Facebooku.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.