17.08.2020/18:30

E.Leclerc Polska integruje karty lojalnościowe w ramach jednego programu dla całej sieci

Karty lojalnościowe wydawane dotychczas indywidualnie przez każdy sklep sieci są obecnie sukcesywnie wymieniane. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl na koniec roku w ramach sieci sklepów ma funkcjonować jedna, wspólna karta lojalnościowa dla wszystkich placówek E.Leclerc w Polsce.

Do tej pory każdy sklep E.Leclerc proponował swoim klientom własną kartę lojalnościową. Nowe, zintegrowane karty dla całej grupy mają sprawić, że zakupy w sieci będą wygodniejsze.

– Po zakończeniu wymiany, klienci będą mogli korzystać z kart we wszystkich naszych sklepach, niezależnie od lokalizacji. Dzięki temu system promocyjny będzie bardziej spójny i przejrzysty, zarówno dla klientów, jak i dla całej grupy E.Leclerc. Jednocześnie poszczególne placówki zachowają swój lokalny charakter w doborze oferty, ponieważ jest to czynnik bardzo ważny dla tożsamości naszej marki – wyjaśniają przedstawiciele sieci E.Leclerc.

Podkreślają oni, że wprowadzenie nowej karty, pozwala na dużo bardziej kompleksowe podejście do wspólnych akcji promocyjnych wszystkich sklepów. Będzie temu towarzyszyła także jeszcze bardziej spójna komunikacja dotycząca promocji.

Sieć E.Leclerc działa w Polsce od 1995. Obecnie firma zatrudnia ponad 5000 pracowników w 46 sklepach znajdujących się w 41 miastach na terenie 15 województw. Strategia biznesowa Stowarzyszenia E.Leclerc opiera się na trzech podstawowych filarach: rozwój sklepów już istniejących, zrzeszanie niezależnych partnerów oraz na zewnętrznym rozwoju. W roku 2018 E.Leclerc osiągnął obroty w wysokości 2,91 mld złotych.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także