18.08.2020/09:57

Kwintesencja Smaku - sieć E.Leclerc Polska wprowadziła do sklepów markę własną premium

Kwintesencja Smaku - pod taką marką w sklepach sieci E.Leclerc w Polsce dostępna jest od kilku miesięcy nowa marka własna z segmentu premium. Obecnie operator oferuje pod nowym brandem kilkanaście produktów.

Obecnie pod marką Kwintesencja Smaku sieć E.Leclerc oferuje: oliwki greckie Kalamata i zielone nadziewane migdałami, grecką oliwę z oliwek, mieszanki suszonych warzyw, owoców, orzechów z rabarbarem i dynią, dżemy z jagód i czarnego bzu , miody hiszpańskie  (wrzosowy, lawendowy, pomarańczowy, rozmarynowy) jaja przepiórcze i jaja od kury zielononóżki kuropatwianej z wolnego wybiegu, czy kawę ziarnistą z Hondurasu.

Jak podkreślają przedstwicele sieci E.Leclerc „Kwintesencja Smaku to nowa marka, która na pierwszym miejscu stawia jakość. To wyrafinowane smaki, luksusowe produkty i sprawdzeni dostawcy (…).”

Sieć E.Leclerc Polska oferuje obecnie około 3000 produktów pod marką własną. Do 2025 roku operator chce zwiększyć tę liczbę do 4000, dlatego systematycznie wprowadza do asortymentu 200-250 nowych produktów rocznie. Obecnie udział marki własnej w sprzedaży sklepów E.Leclerc w Polsce sięga 7-8 proc., ale firma ma ambicję zwiększyć je do 15 proc.