08.04.2017/22:52

Sieć handlowa promuje produkty na koszulkach piłkarzy

Brazylijski, czwartoligowy klub piłkarski Fluminense de Feira podszedł w sposób bardzo kreatywny do współpracy z siecią handlową, która jest jednym ze sponsorów drużyny. Na koszulkach piłkarzy pojawiły się promocje wybranych produktów, wraz z ich cenami.

Logo sponsora na koszulkach piłkarskich nikogo już nie dziwi. Jednak hiszpański dziennik „Marca” zachwycił się innowacyjnością i kreatywnością akcji promocyjnej lokalnej brazylijskiej sieci handlowej, która postanowiła pokazać promocje wybranych produktów na koszulkach piłkarzy.

Co ciekawe, w projekcie zostały wykorzystane numery, które noszą na koszulkach poszczególni piłkarze, a które zostały zamienione w ceny. Kibice oglądający mecz mogli dowiedzieć się o promocji na szampon za 5,98 (którą nosił piłkarz z nr 5), pizzę za 10,98 (którą promował gracz z nr 10), czy piankę do golenia za 20,38 (widoczną na plecach piłkarza z nr 20). Należy dodać, że logo sponsora jest widoczne z przodu koszulki.

Xiko Melo, dyrektor marketingu zespołu Fluminense de Feira wyjaśnił, że kampania została opracowana we współpracy z agencją reklamową DM9 i przedstawicielami sieci handlowej, która jest głównym sponsorem klubu.

Xiko Melo podkreślił, że firma cały czas poszukuje nowych sposobów na pozyskanie partnerów, którzy sfinansowaliby działalność drużyny. Zaznaczył jednocześnie, że kampania jest dość trudna pod kątem logistycznym, ponieważ synchronizacji promocji w sklepach z występami drużyny, a nawet poszczególnych piłkarzy. W dodatku koszulki trafiają w ręce piłkarzy tuż przed meczem.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.