22.06.2020/10:52

Sieć Ikea notuje wzrost liczby odwiedzin klientów. Firma liczy na utrzymanie trendu i powrót do wyników sprzed pandemii

Po ponownym otwarciu centrów handlowych Ingka Centres na początku maja w galeriach pojawiają się liczni odwiedzający. W pierwszym tygodniu czerwca średni wskaźnik odwiedzin w galeriach Ingka Centres wyniósł 83 proc. i utrzymał się na tym samym poziomie w kolejnym tygodniu miesiąca. To bardzo dobry prognostyk.

Według danych rynkowych coraz lepsze wskaźniki odwiedzalności można zaobserwować zarówno w mniejszych i średnich centrach handlowych, jak i tych dużych, do których należą obiekty Ingka Centres. W pierwszym tygodniu czerwca w galeriach zarządzanych przez Ingka Centres odnotowano odwiedzalność na poziomie 83 proc. względem tego samego okresu w roku poprzednim, a w kolejnym tygodniu, 8-14 czerwca, wskaźnik utrzymał się na niezmienionym poziomie. Z badań prowadzonych przez Ingka Centres wynika również coraz większe wypłaszczenie odwiedzalności, czyli zmniejszająca się różnica w poziomie odwiedzin klientów galerii między tygodniem a weekendem. Powodów takiego stanu rzeczy Ingka Centres upatruje w działaniach zwiększających bezpieczeństwo klientów i partnerów.

– (…) Zawsze kierowaliśmy się dbałością o wspólnotę, zapewniając jej wszędzie tam gdzie to możliwe wsparcie, dlatego klienci i partnerzy nam ufają – powiedziała Dagmara Pozowska, Deputy Operations Manager, Ingka Centres. – (…) Jesteśmy ostrożnymi optymistami (…), dlatego wierzymy, że wzrostowy trend zostanie utrzymany – dodała Dagmara Pozowska.

Zespoły Ingka Centres z pełnym zaangażowaniem pracują nad tym, aby ponownie otwarte miejsca spotkań były możliwie najbardziej bezpieczne dla pracowników, klientów i partnerów. Wszystkie z nich działają w nowym trybie, który w Ingka Centres nazywany jest: „Niezwykle otwarci”. Widać przy tym bardzo pozytywny trend, szczególnie w przypadku obiektów zintegrowanych ze sklepem Ikea. W obiektach Ingka Centres otwartych jest już 96 proc. sklepów, które mogą prowadzić działalność.

Spółka Ingka Centres należy do Grupy Ingka (obejmującej również Ikea Retail oraz Ingka Investments) i od ponad 40 lat buduje i zarządza centrami handlowymi. Aktualnie Ingka Centres współpracuje z 1600 markami, obecnymi w 45 obiektach handlowych firmy na 15 światowych rynkach, które rocznie odwiedza 480 milionów osób. Centra handlowe należące do Ingka Centres występują pod różnymi nazwami, takimi jak Mega w Rosji czy Livat w Chinach, a głównym sklepem przyciągającym odwiedzających jest sklep Ikea. W Polsce Ingka Centres zarządza pięcioma obiektami handlowymi znajdującymi się w Lublinie, Gdańsku, Łodzi, Wrocławiu oraz Warszawie. Jest również właścicielem obiektu w Poznaniu.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.