09.05.2019 / 20:58
StoryEditor

Sieć Inmedio rozwija koncept #Heheszki. Do końca roku chce mieć 100 punktów

Koncept #heheszki w salonie Inmedio (Inmedio)
Model handlu detalicznego przechodzi kolejną ewolucję. Z roku na rok coraz więcej osób robi zakupy w sieciach sklepów typu convinience. Determinuje to zmiany asortymentowe i technologiczne, które w ostatnim czasie zauważyć możemy np. w sieci salonów Inmedio. Ich szybki rozwój zaowocował możliwością wdrożenia nowoczesnych technologii wspierających obsługę, a rosnąca fala klientów o sprecyzowanych potrzebach, wpłynęła na stworzenie w salonach Inmedio specjalnej półki z ofertą skierowaną do dzieci.

Na specjalnym regale oznaczonym hashtagiem #heheszki w salonach Inmedio, znajdą coś dla siebie najmłodsi, ale także starsi klienci. Dowcipnie zorganizowana oferta działu #heh...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.07.2025 / 12:02
StoryEditor
Produkcja i sprzedaż żywności na zakręcie. Niska cena to za mało [RAPORT PwC]
Produkcja i sprzedaż żywności na zakręcie. Raport PwC

Cena jest wciąż jednym z najważniejszych czynników wpływających na zakup żywności. Ale konsumenci w Europie Środkowej zwracają uwagę na wiele innych aspektów, jak chociażby smak, miejsce produkcji czy skład żywności. Tak wynika z najnowszego raportu PwC. Co będzie jeszcze wpływać na produkcję i handel żywnością?

W artykule przeczytasz:

  • Mieczysław Gonta: Konsumenci są niezłomni w żądaniu jakości żywności
  • Co wpływa na zachowania zakupowe konsumentów? Cena to nie wszystko

    ...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.06.2025 / 15:36
StoryEditor
Znana menedżerka prezeską potężnej sieci handlowej. Będzie zarządzała firmą z ponad 3000 sklepów w Polsce
Sylwia Władyko została nowym prezesem Grupy Chorten

Sylwia Władyko, związana z Grupą Chorten od początku jej powstania, objęła właśnie nową funkcję w organizacji. Została mianowana prezesem Grupy Chorten. Stanowisko dziedziczy po zmarłym w ubiegłym roku twórcy sieci Krzysztofie Pakule.

Sylwia Władyko od 20 lat jest związana z branżą FMCG. Jest jedną z budowniczych Grupy Chorten, od 2022 r. była jej wiceprezesem, wcześniej wieloletnią dyrektor generalną i handl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. lipiec 2025 05:44