Sieć Intermarche startuje z fanpage’em na Facebooku
Działająca w ramach Grupy Muszkieterów, sieć sklepów Intermarché uruchomiła fanpage na Facebooku. Za jego obsługę odpowiadać będzie agencja Get More Social.
– Po wielu analizach oraz dzięki rozwojowi funkcjonalności, jakimi dysponuje dziś Facebook, dojrzeliśmy do tego, aby uruchomić własny fanpage. W ten sposób liczymy na jeszcze lepszy, i co najważniejsze, bezpośredni kontakt z naszymi klientami. Nasz przekaz opierać będziemy na idei „Z polecenia”, aby w efekcie zdobyć zaufanie klientów, przekazywać im rzetelne rekomendacje oraz wprowadzać w przyjazną atmosferę zakupów – mówi Bartłomiej Tarłowski, PR Manager Grupy Muszkieterów.
Odwiedzający profil Intermarché znajdą na nim przede wszystkim treści związane z bieżącą ofertą sklepów, a także kontekstowe porady. Regularnie zamieszczane będą również informacje o specjalnych akcjach, promocjach oraz konkursach – w tym również tych przygotowanych dla klientów z okazji jubileuszu 20-lecia działalności Intermarché w Polsce.
Grupa Muszkieterów zrzesza ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie 374 supermarkety Intermarché i Bricomarché.
W Centrali Grupy w podpoznańskim Swadzimiu, w dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest obecnie około 15 800 osób. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii oraz Portugalii.
15