08.03.2020 / 22:33
StoryEditor

Sieć Intersport uruchomiła nowy format sklepu w ramach strategii 2020-2024

(Intersport)
Spółka Intersport Polska ponownie uruchomił sklep w centrum handlowym Alfa w Białymstoku, który zgodnie z nową umową najmu został zmniejszony z 882 mkw. do 624 mkw. To pierwsza modernizacja sklepu, przeprowadzona zgodnie ze strategią na lata 2020-2024, zakładającą wdrożenie w niektórych lokalizacjach formatu sklepu Intersport 1.5.

Format sklepu Intersport 1.5 wyposażony zostanie w energooszczędne rozwiązania techniczne i zaoferuje poprawioną ekspozycję produktów.

Firma podkreśla, że wprowadzone zmian...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.11.2025 / 18:10
StoryEditor
Biedronka w pudle. Jak dyskontowy gigant uwolnił swoją innowacyjność?
Historia ewolucji opakowań sprzedawanych w sklepach Biedronki

Od trzydziestu lat Biedronka przechodzi proces nieustannej transformacji – reagując na zmiany gospodarcze, nowe zachowania zakupowe oraz rosnące oczekiwania konsumentów. Ewolucji podlegało niemal wszystko: wygląd sklepów, identyfikacja wizualna, oferta produktów, a także opakowania marek własnych. Jedno pozostawało stałe – niskie ceny i dostępność dla każdego.

Historia ewolucji opakowań sprzedawanych w sklepach Biedronki

Kiedy w 1995 roku w Poznaniu ruszył pierwszy sklep Biedronki, kluczową rolę odgrywały proste, funkcjonalne opak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.12.2025 / 11:52
StoryEditor
Eurocash szuka kupca na Inmedio. Sieć ma mniejsze przychody, ale zmniejszyła też stratę
Salonik sieci Inmedio (fot. Materiały Prasowe)

Sieć saloników prasowych Inmedio, w których większościowy pakiet udziałów ma Grupa Eurocash, miała ponad 4,5 mln zł straty netto w trzecim kwartale tego roku. Firma tnie koszty, by nie powiększać negatywnego wyniku, ale i tak wiadomo, że zostanie sprzedana.

Trzeci kwartał przyniósł Innmedio 194,2 mln zł przychodu wobec 197,2 mln rok wcześniej. Zysk brutto zwiększył się - w tym roku wyniósł 38,8 mln zł wobec 37,4 mln rok wcześniej. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. grudzień 2025 17:43