08.03.2020/22:33

Sieć Intersport uruchomiła nowy format sklepu w ramach strategii 2020-2024

Spółka Intersport Polska ponownie uruchomił sklep w centrum handlowym Alfa w Białymstoku, który zgodnie z nową umową najmu został zmniejszony z 882 mkw. do 624 mkw. To pierwsza modernizacja sklepu, przeprowadzona zgodnie ze strategią na lata 2020-2024, zakładającą wdrożenie w niektórych lokalizacjach formatu sklepu Intersport 1.5.

Format sklepu Intersport 1.5 wyposażony zostanie w energooszczędne rozwiązania techniczne i zaoferuje poprawioną ekspozycję produktów.

Firma podkreśla, że wprowadzone zmiany mają na celu obniżenie stałych kosztów prowadzonej działalności i sprawne zarządzenie kategoriami. Spółka oczekuje, że w najbliższej przyszłości wpłynie to na wzrost odwiedzalności sklepu i poprawę rentowności sprzedaży.

Jak poinformował Intersport po ponownym uruchomieniu placówki w Białymstoku liczba sklepów, w których firma prowadzi działalność wzrosła do 29, a ich łączna powierzchnia zwiększyła się o 2,6 proc. do 25.213 mkw. Spółka przypomniała, że ze względu na trwający remont wciąż zamknięty jest sklep zlokalizowany w warszawskim centrum handlowym Arkadia Westfield.

Specjalizujący się w sprzedaży artykułów turystycznych i sportowych Intersport Polska strategię na lata 2020-2024 przyjął pod koniec lutego.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.