24.08.2016/09:26

Sieć Kiełba w Gębie chce pozyskać 400 tys. na rozwój

3 sierpnia br. spółka KWG Superfood S.A., właściciel sieci grill barów ,,Kiełba w Gębie’’, rozpoczęła akcję promocyjną emisji akcj. Spółka planuje pozyskać tą drogą 400 tys. zł i tym samym przyspieszyć ogólnopolską ekspansję sieci grill barów. Specjalnie w tym celu KWG Superfood S.A wyemitowała 26 667 akcji o wartości 15 zł każda.

- Emisja idzie bardzo dobrze, 89 osób organicznie kupiło łącznie 4.796 akcji czyli 54 akcje na osobę przy średniej inwestycji ok. 800 zł. Można więc liczyć na 500 inwestorów przy zamknięciu akcji na 400 tys. zł. 500 akcjonariuszy - ambasadorów marki Kiełba w Gębie”. To równie cenne osiągnięcie jak pozyskane środki, które zostaną zainwestowane w dalszy rozwój sieci” – mówi Piotr Loroch, COO Beesfund platformy, która współpracuje przy emisji.

Jak informuje Katarzyna Czechowska, prezes zarządu KWG Superfood S.A. - właściciel sieci grill barów „Kiełba w Gębie”. - Pojawiają się poważne zapytania od inwestorów nie tylko z Polski, ale również z zagranicy. Mamy już też pierwsze większe zakupy akcji od pojedynczych osób, np. za 15 000 zł czy 20 000 zł’’.

Ponadto od 23 sierpnia, KWG Superfood S.A., rozpoczęło akcję - ,,Dni otwarte w Kiełba w Gębie". Polega ona na tym, iż przez okres 2 tyg. osoby zainteresowane, mogą skorzystać z 20% zniżki na wszystkie pozycje menu. KWG Superfood S.A. chce w ten sposób zachęcić do odwiedzin swoich punktów i degustacji menu.  

W sumie spółka zamierza sprzedać 21% udziałów spółki amatorom kiełbasek i innych grillowanych specjałów.

Food truck „Kiełba w Gębie” pojawił się na warszawskich ulicach w maju 2014 roku. W maju 2015 r. uruchomiono pierwszy stacjonarny punkt zlokalizowany przy największej stołecznej plaży nad Wisłą, przy kultowym klubie „Temat Rzeka”. W 2015 roku, „Kiełba w Gębie” - operując food truck-iem i jednym punktem stacjonarnym nad Wisłą - obsłużyła 35 tys. ponad klientów. Na fali rosnącej popularności „naturalnych grillowanych kiełb”, w styczniu 2016 roku, sieć wzbogaciła się o punkt stacjonarny w podziemiach Dworca Centralnego PKP w Warszawie, a w maju 2016 uruchomiony został drugi punkt nad Wisłą, tym razem przy najpopularniejszym miejscu na lewobrzeżnej stronie Wisły - Płycie Desantu, na której działa legendarny klub „Cud nad Wisłą”.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.