18.07.2016 / 15:04
StoryEditor

Sieć KiK do końca roku chce mieć 150 sklepów w Polsce

Mariusz Kulik, dyrektor generalny KiK w Polsce (fot. materiały prasowe)
Sieci KiK udało się otworzyć w pierwszej połowie 2016 r. ponad 20 nowych sklepów w Polsce. Plany do kolejne miesiące zakładają otwarcie minimum dziewięciu następnych placówek. - Do końca roku chcemy osiągnąć magiczną liczbę 150 sklepów w Polsce - deklaruje Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci w Polsce.

Ekspansję w drugim półroczu sieć rozpoczyna od otwarcia sklepu w Pile. Placówka, której uruchomienie przewidziano na 28 lipca, posiadać będzie powierzchnię niemal 600 mkw. W póź...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 75% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2024 / 10:50
StoryEditor
Taniej to już było. Marzec może być ostatnim miesiącem pod znakiem spadających cen
W marcu ceny w sklepach były tylko o 2,1 proc. wyższe niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej (fot. Shutterstock)
W marcu codzienne zakupy w sklepach zdrożały o 2,1 proc. rdr. – wynika z najnowszego raportu "Indeks cen w sklepach detalicznych", przygotowanego przez UCE Research i Uniwersytety WSB Merito. Dwucyfrową podwyżkę zaliczyła tylko jedna z 17 analizowanych kategorii produktowych. Eksperci ostrzegają jednak, że taki wynik może się już nie powtórzyć.

Marzec był miesiącem, który przyniósł dalsze wyhamowywanie dynamiki wzrostu cen. Codzienne zakupy średnio zdrożały o 2,1 proc. rdr. Dla porównania, w lutym były one droższe o 3,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2024 / 15:04
StoryEditor
Jak powstają wędliny w firmie Matthias? Przyjrzeliśmy się produkcji [WIDEO]
Wizyta w zakładzie Matthias (fot. Wiadomości Handlowe)
Matthias to regionalne przedsiębiorstwo zlokalizowane niedaleko Stalowej Woli, ale z ambicjami, by stać się ogólnopolskim graczem. Jak wygląda zakład produkcyjny i jakie wyroby tam powstają?
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 10% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. kwiecień 2024 07:05