18.06.2018/13:05

Sieć KiK wprowadza do Polski nowy format sklepu i planuje inwestycję w e-commerce

Sieć sklepów odzieżowych KiK nie tylko dynamicznie się rozwija w Polsce, ale także uruchomiła w naszym kraju nowy, wielkopowierzchniowy koncept sklepu z szerszą ofertą, nowym bardziej przejrzystym sposobem ekspozycji. Nowa placówka to mocna inwestycja w tzw. customer experience, co ma sprawi, że zakupy w nowym sklepie będą znacznie przyjemniejsze niż dotychczas.

W ciągu 6 lat sieć KiK zbudowała w Polsce sieć ponad 220 sklepów. Ekspansja jest realizowana w tempie, którego odzwierciedleniem jest imponująca statystyka: średnio co 7 dni następuje otwarcie nowego sklepu pod szyldem sieci. Do 2020 roku, liczba sklepów KiK w Polsce ma przekroczyć pół tysiąca.

Liczba pracowników zatrudnionych w polskim oddziale spółki KiK sięga niemal 2000, a docelowo może wzrosnąć nawet dwukrotnie.

Sieć zapowiada, że do 2022 roku na świecie będzie funkcjonować 5000 sklepów KiK. Jak dotąd brand jest obecny w 10 krajach Europy, ale nie wyklucza także ekspansji do nowych krajów.

Sieć KiK stara się sprostać oczekiwaniom dynamicznie zwiększającej się liczby klientów. Dlatego marka stawia nie tylko na rozwój mierzony kolejnymi otwarciami nowych sklepów, ale także na reopeningi tych już funkcjonujących.

Wśród nich wyróżnia się ten zlokalizowany w Centrum Handlowym Turawa Park w Opolu, który jest pierwszym wielkopowierzchniowym sklepem KiK w Polsce. Choć pozostałe sklepy marki standardowo zajmują 600-650 mkw. powierzchni handlowej, opolski ma aż 850 mkw. i zupełnie nowy format.

– Dzięki temu klienci KiK zyskali dostęp do bogatszego asortymentu w jednym miejscu, a tych, którzy często odwiedzają nasze sklepy, powinien pozytywnie zaskoczyć nowy, jeszcze bardziej przejrzysty sposób ekspozycji i większy komfort dokonywania zakupów – mówi Mariusz Kulik, dyrektor generalny KiK Textil w Polsce.

To pierwsze, ale zdecydowanie nie ostatnie słowo firmy w kwestii adaptacji nowej formuły i jakości swoich sklepów. KiK ma w planach kontynuowanie serii reopeningów i utrzymanie tempa kolejnych otwarć, co stanowi jeden z kluczowych elementów strategii biznesowej marki i zarazem stawia poprzeczkę jeszcze wyżej. Niebawem do sieci ponad 220 sklepów ma dołączyć kolejny klasyfikowany jako wielkopowierzchniowy – tym razem jego rozmiar ma osiągnąć aż 1000 mkw.

To nie wszystko, operator planuje inwestycje w obszarze sprzedaży internetowej. Na dobry początek sieć KiK ma już ponad milion fanów dzięki ożywionej działalności firmowych profili w najpopularniejszych mediach społecznościowych. Teraz będą oni mogli zrobić zakupu w sklepie sieci bez wychodzenia z domu.

 – To również ukłon w stronę osób mieszkających w miejscowościach, w których sklepów KiK jeszcze nie ma, choć intensywna ekspansja dynamicznie wzbogaca listę ich lokalizacji. W drugiej połowie 2018 roku planujemy otwarcie sklepu internetowego, który pozwoli cieszyć się zakupami „korzystnie, modnie, z pomysłem” 24 godziny na dobę i przez 7 dni w tygodniu, a więc również w niedziele wolne od handlu – podkreśla dyrektor generalny sieci KiK.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.