14.09.2020/09:29

Wygoda zakupów z inteligentnym wózkiem. Clever w sieci Lewiatan

W nowo otwartym sklepie sieci LEWIATAN na warszawskiej Woli, firma MAGO przeprowadziła testy inteligentnego wózka CLEVER.

Klienci sklepu mogli osobiście przetestować działanie CLEVERA, który niewątpliwie jest przyszłością handlu. Co najbardziej zaskoczyło klientów? Fakt, że z inteligentnym wózkiem CLEVER nie stoi się w kolejce. Dzięki własnej torbie na zakupy nie ma potrzeby kilkukrotnego przekładania produktów: z półki do wózka, z wózka na taśmę, czy z taśmy do torby. Po dokonaniu płatności wystarczy tylko odpiąć torbę, odstawić wózek na miejsce i wyjść ze sklepu. To również idealne rozwiązanie w sytuacji zagrożenia koronawirusem, ponieważ klient korzystający z inteligentnego wózka CLEVER, praktycznie do minimum ogranicza kontakt z obsługą sklepu, jak również kontakt z innymi klientami w sklepie: nie stoi w kolejce do kasy i podczas całej ścieżki zakupowej jest zawsze sam.

CLEVER to połączenie wózka sklepowego i kasy samoobsługowej. Rozwiązanie wyposażone jest w kilka innowacyjnych technologii, m.in.: komputer z dotykowym ekranem, skaner umożliwiający odczyt kodów EAN i QR oraz w certyfikowaną i legalizowaną wagę. Dodatkowo CLEVER posiada system oświetlenia LED, który informuje personel sklepu o aktualnym statusie kasy i trybie, w którym działa.

CLEVER to przede wszystkim system ułatwiający zakupy klientom, a sprzedawcom pomagający w sprzedaży i budowaniu lojalności konsumenckiej.

Technologia CLEVER pozyskuje bardzo duże ilości danych o klientach sklepów, analizuje ich ścieżki zakupowe – kiedy i jakie produkty kupują oraz które kategorie asortymentowe mają największy współczynnik odrzuceń. Dzięki temu, detaliści mogą lepiej dopasować ofertę asortymentową do oczekiwań klientów. Łatwiej jest im również zaplanować zamówienie odpowiedniej ilości towaru, a następnie zatowarować sklep.

W dniu otwarcia nasze rozwiązanie cieszyło się ogromnym zainteresowaniem wśród klientów. Miło było towarzyszyć kupującym, co ważne - w bardzo różnym wieku, i patrzeć na ich zadowolenie przy korzystaniu z CLEVERA. Dzięki dobrej współpracy wewnątrz Grupy MAGO, zaangażowaniu i zaufaniu, mamy pierwszy komercyjny sukces CLEVERA – powiedział Maciej Czapiewski, manager działu rozwoju rynków i produktów w MAGO S.A.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Jr 14.09.2020

    Autorem rozwiązania jest firma Hemitech Gliwice ul. Piastowska 2

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.