08.06.2020/09:18

Sieć Maxi Zoo Polska uruchomiła program lojalnościowy

Sieć sklepów zoologicznych Maxi Zoo dołączyła do Payback. Uczestnicy programu mogą zbierać punkty robiąc zakupy w 45 sklepach stacjonarnych Maxi Zoo w całej Polsce.

– Współpraca z programem Payback pozwoli nam jeszcze lepiej dopasować oferty do potrzeb klientów, którzy będą mogli zbierać punkty Payback, korzystać z kuponów oraz czerpać dodatkowe korzyści z zakupów dla swoich zwierząt. Jestem przekonany, że wspólne działania spotkają się z zainteresowaniem naszych stałych klientów oraz zachęcą nowych odbiorców do odwiedzania placówek Maxi Zoo – mówi Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo Polska.

– Maxi Zoo to pierwszy stacjonarny sklep dla zwierząt w gronie partnerów Payback. Największą korzyścią dla konsumentów z uczestnictwa w programie jest szybkie zbieranie punktów w bardzo wielu miejscach ze względu na jego multipartnerski charakter. Chcemy towarzyszyć naszym uczestnikom  na każdym kroku, dlatego cieszymy się, że możemy umożliwić im zbieranie punktów Payback w sklepach oferujących całkiem nowy asortyment. Wierzę, że dzięki wykorzystaniu analityki opartej na precyzyjnych danych o zachowaniach i preferencjach konsumentów, Maxi Zoo wpisze się w rzeczywiste potrzeby swoich klientów oferując im produkty, których oczekują, tym samym zwiększając swoją sprzedaż – mówi Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający Payback Polska.

Grupa Fressnapf – znana również jako Maxi Zoo – jest obecna w 11 krajach. Pierwszy sklep stacjonarny otwarto w Polsce w 2012 roku, natomiast od 2019 roku firma oferuje także zakupy online.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.