19.01.2017/10:01

Sieć Mila chcę napędzić sprzedaż loterią

18 stycznia sieć supermarketów Mila ruszyła z urodzinową loterią, w której klienci sklepów będą mogli wygrać ponad 2000 nagród, w tym co tydzień m.in. bony na zakupy, atrakcyjne zestawy noży i smartfony. Nagrodą główną w loterii jest samochód Skoda Rapid Spaceback Ambition.

Przypomnijmy, że sieć Mila zadebiutowała na rynku handlowym w styczniu 2015 r. (wcześniej sklepy były częścią firmy Polomarket). Operator uruchamiając nową sieć postawił  na wysoki standard zakupów i wysokiej jakości asortyment, m.in. świeże produkty dostarczane od lokalnych, polskich dostawców, dostępne w przystępnych cenach i miłej atmosferze.

Wielka urodzinowa loteria to druga taka inicjatywa sieci Mila. Jak podkreśla Krystyna Domagalska, dyrektor Marketingu – Sukces zeszłorocznej akcji sprawił, że i w tym roku zdecydowaliśmy się zaprosić naszych klientów do wspólnej zabawy i w ten sposób uczcić drugie urodziny.

Mechanizm konkursu jest prosty – wystarczy zrobić jednorazowe zakupy na kwotę min. 35zł w czasie trwania loterii – od 18.01.2017r. do 14.02.2017r. i zachować paragon,  a następnie zarejestrować go na stronie loteriamila.pl, lub wysyłając SMS pod numer 4321. Jeden paragon upoważnia do jednego zgłoszenia, natomiast każdy może zgłosić nieograniczoną ilość paragonów ­‑ każdy paragon zwiększa szansę na wygraną.

Sieć Mila ma obecnie 188 sklepów na terenie całego kraju.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.