03.02.2020 / 18:42
StoryEditor

Sieć modowa Forever 21 chce sprzedać biznes za grosze, by utrzymać markę na rynku

(Hans Olav Lien [CC BY-SA 3.0])
Sieć Forever 21 w upadłości osiągnęła porozumienie z grupą inwestorów, którzy są gotowi przejąć markę i aktywa spółki za „symboliczną” kwotę 81 mln dolarów. Firma potrzebuje zgody sądu upadłościowego na wskazanie potencjalnych nabywców – informuje serwis branżowy CSA.

Zgodnie z dokumentami złożonymi w rejestrze sądowym, znana sieć „szybkiej mody” Forever 21 porozumiała się z potencjalnymi nabywcami w sprawie przejęcia biznesu. Firmy są zainte...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2024 / 15:04
StoryEditor
Czy centra handlowe potrafią wygrać z e-commerce? Kto napędza komu sprzedaż? [CIEKAWE DANE]
Sklepy działające w centrach handlowych i będące częścią procesów omnikanałowych mają bardzo wysoki współczynnik konwersji, co oznacza, że wielu klientów wchodzących do lokalu w galerii dokonuje zakupu podczas wizyty. W większości kategorii produktowych ponad 50 proc. takich wizyt kończy się zakupem wynika z raportu „Skala zachowań omnichannel w obiektach handlowych” przygotowanego agencję badawczą GfK. Patronem badania jest Polska Rada Centrów Handlowych.

Przeprowadzone przez GFK badanie, to największa, w Polsce i Europie, analiza zachowań omnikanałowych klientów centrów handlowych. – Nie znam takiego przypadku, aby 100 centrów h...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.04.2024 / 08:52
StoryEditor
Carrefour rusza z nowym konceptem. Będzie sprzedawał słodycze z całego świata w modelu store-in-store [GALERIA]
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia (fot. Carrefour Polska)
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia (fot. Carrefour Polska)fot. Carrefour Polska
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia (fot. Carrefour Polska)
Koncept C4ndyland w sklepcie Carrefour w centrum Westfield Arkadiafot. Carrefour Polska
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia (fot. Carrefour Polska)
Koncept C4ndyland w sklepcie Carrefour w centrum Westfield Arkadiafot. Carrefour Polska
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia (fot. Carrefour Polska)
Koncept C4ndyland w sklepcie Carrefour w centrum Westfield Arkadiafot. Carrefour Polska
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia (fot. Carrefour Polska)
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia (fot. Carrefour Polska)
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia (fot. Carrefour Polska)
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia (fot. Carrefour Polska)
W swoim sklepie w centrum handlowym Westfield Arkadia sieć Carrefour uruchamia koncept pod nazwą „C4nydland”. To oddzielna strefa ze słodyczami i przekąskami z całego świata.

Nowy koncept, funkcjonujący w modelu sklepu w sklepie (ang. store-in-store), ma być odpowiedzią na rosnące zainteresowanie nietypowymi słodyczami i przysmakami z całego świata. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 07:10