11.10.2018/16:59

Sieć Moya nie chce być gorsza od Biedronki. Wprowadza pluszaki

Sieć stacji paliw Moya ruszyła z akcją lojalnościową Kraina Pluszu. Klienci dokonujący zakupów na stacjach mogą zdobyć pluszaki Bear Brothers oraz produkty z asortymentu włoskiej marki Bellora.

Tankując paliwo można dostać rabat na włoskie ręczniki lub puszyste niedźwiadki. - Stale rozwijamy ofertę promocyjną na stacjach Moya i dostarczamy klientom dodatkowych powodów do częstszych wizyt. Wierzę, że dostępne w aktualnej promocji produkty z asortymentu znanej marki Bellora oraz pluszowe misie Bear Brothers przypadną do gustu zarówno odwiedzającym nas kierowcom, jak i ich dzieciom - komentuje Monika Ostaszewska, marketing manager marki Moya.

Na potrzeby akcji Kraina Pluszu została skompletowana kolekcja włoskiej marki Bellora, w której skład wchodzą: białe i granatowe ręczniki, prześcieradła kąpielowe oraz dywaniki łazienkowe. Dla najmłodszych klientów przygotowano niedźwiadki Bear Brothers w dwóch wersjach kolorystycznych: biały oraz szary. W czasie promocji stacje paliw Moya będą oferowały produkty promocyjne z rabatem sięgającym 77 proc.

By uzyskać rabat na zakup produktów z kolekcji Kraina Pluszu klient musi skompletować 6 naklejek na karcie kolekcjonerskiej. 1 punkt w postaci naklejki można dostać za każde 50 zł wydane na dowolny rodzaj paliwa lub za 10 zł wydane na zakup produktów z Caffe Moya lub z logo Moya. Promocja trwa aż do 8 stycznia 2019 roku lub do wyczerpania produktów z kolekcji Kraina Pluszu na danej stacji.

Właścicielem sieci stacji Moya jest Anwim. Obecnie działa ich ponad 180 w całym kraju. Do końca 2019 roku sieć planuje rozszerzyć liczbę stacji do 250 obiektów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.