02.09.2016/16:09

Sieć Netto działa na polskim rynku 21 lat i ma 360 sklepów

Netto jest obecne w Polsce od 1995 r. Z okazji 21. urodzin, sieć przygotowała konkurs, w którym do wygrania są bony na zakupy oraz udział w warsztatach kulinarnych.

5 września w radiu Złote Przeboje Odetta Moro i Piotr Jaworski będą dzielić się z słuchaczami sekretami na temat zdrowego żywienia i bycia fit. Każdy, kto do 16 września prześle swój własny sposób na zdrowy tryb życia, ma szansę otrzymać od Netto bon o wartości 100 zł na zakupy w sklepie. Codziennie, przez czas trwania konkursu, do zdobycia będzie aż 21 bonów.

Konkurs z radiem Złote Przeboje to również okazja, aby wziąć udział w profesjonalnych warsztatach kulinarnych. 40 osób ma szansę wygrać zaproszenie na wydarzenie i pod okiem doświadczonych kucharzy podszlifować swoje kulinarne umiejętności. Warsztaty zaplanowano w 7 miastach Polski (Szczecin, Poznań, Katowice, Łódź, Warszawa, Gdańsk, Wrocław).

Wywodząca się z Danii sieć handlowa, ma w Polsce około 360 sklepów i trzy magazyny dystrybucyjne. Zatrudnia ponad 5 tys. osób. Daje to duńskiemu detaliście trzecią pozycję na naszym rynku dyskontów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje ok. 95 procent produktów od polskich dostawców. Poza naszym krajem, Netto obecne jest w Danii, Szwecji oraz w Niemczech.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.