20.09.2021 / 13:51
StoryEditor

Sieć OBI będzie wkrótce liczyć 60 placówek. Ruszyła budowa marketu w nowym koncepcie

Market sieci OBI (mat. prasowe)
Rozpoczęła się budowa nowego sklepu OBI w Mysiadle k. Warszawy. To 5. w stołecznej aglomeracji i 60. w skali kraju market OBI. Planowany termin zakończenia inwestycji to drugi kwartał 2022 roku.

Nowy sklep OBI o powierzchni blisko 12.000 mkw., powstaje w podwarszawskiej gminie Lesznowola, dzięki czemu mieszkańcy stolicy oraz okolic uzyskają wygodny dojazd do marketu, za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.10.2025 / 10:05
StoryEditor
Zużyte pieluchy na targach FMCG. I nikomu nie przeszkadzały! Nietypowa akcja promocyjna producenta pojemników
Pojemniki firmy AirWell (fot. Airwell)

Marka AirWell w dosyć nietypowy sposób postanowiła podejść do promocji swojego produktu, czyli szczelnych koszy na zużyte pieluchy Firma zebrała zużyte sztuki i… przyniosła je na targi.

AirWell to producent pojemników na brudne pieluchy - rozwiązań, które są niezbędne dla każdego rodzica maluchów. Ich najbardziej istotną funkcjonalnością jest izolowanie nieprzy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.10.2025 / 16:04
StoryEditor
Francesco Mutti, prezes Mutti: Nie koncentrujemy się na pozycjach rynkowych. Te są wynikiem dobrze wykonanej pracy
Naszym priorytetem jest umocnienie pozycji w Europie, ze szczególnym uwzględnieniem kilku kluczowych rynków, takich jak Polska oraz szerszy region CEE.- mówi Francesco Mutti (fot. Giacomo Terracciano Studio)

Mutti jest liderem rynku produktów pomidorowych w Europie. Prezes firmy, Francesco Mutti, w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl zdradza plany jej dalszej zagranicznej ekspansji, które obejmują także Polskę. Wyjaśnia, dlaczego Mutti zdecydowało się wejść na nasz rynek oraz opisuje jego specyfikę. Mówi o sytuacji w kategorii przetworów pomidorowych oraz o tym, dlaczego marki własne są wyzwaniem dla takich graczy jak Mutti.

Z tego tekstu dowiesz się:

  • Jak wyglądają plany i priorytety zagranicznej ekspansji firmy Mutti?
  • Jakie miejsce w strategii Mutti zajmuje Polska? 
  • Dlaczego firma Mutti ...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. październik 2025 08:39