Sieć Piotr i Paweł otworzyła własny sklepik szkolny
W jednym z radomskich gimnazjów ruszył sklepik szkolny sieci Piotr i Paweł - donosi wyborcza.biz. Takiego pomysłu nie realizował w Polsce jeszcze żaden inny operator spożywczy. Czy innowacyjne rozwiązanie się przyjmie i zadowoli zarówno Piotra i Pawła, jak i dzieci?
Sklepik szkolny Piotra i Pawła został uruchomiony 1 września, wraz z początkiem roku szkolnego, w Publicznym Gimnazjum nr 8 w Radomiu. W punkcie polskiej sieci sprzedawane są jedynie te produkty spożywcze, które spełniają wymagania rozporządzenia ministra zdrowia ws. sprzedaży środków spożywczych w sklepikach szkolnych oraz żywienia dzieci i młodzieży w placówkach oświatowo-wychowawczych. To oznacza, że asortyment względem tego dostępnego w supermarketach Piotr i Paweł jest bardzo, ale to bardzo ograniczony. Jak widać, nie zniechęciło to jednak sieci do realizacji bardzo nietypowego projektu.
Ceny w Piotrze i Pawle zlokalizowanym w radomskim gimnazjum są identyczne, jak w regularnych supermarketach polskiej sieci. System kasowy jest połączony, co oznacza, że w sklepiku szkolnym obowiązują nawet te same promocje, co w pozostałych placówkach.
Jak mówi portalowi wyborcza.biz Radosław Czubak, kierownik ds. sprzedaży zewnętrznej w Piotrze i Pawle w Radomiu, nad projektem sklepiku szkolnego prace trwały od stycznia br. To sieć sama zgłosiła się do dyrekcji gimnazjum z niecodzienną propozycją, a nie na odwrót. Czubak podkreśla też, że Piotr i Paweł ma w planach otwarcie kolejnych sklepików w szkołach.
Czytaj więcej na wyborcza.biz.
7