25.05.2023 / 09:57
StoryEditor

Sieć Rossmann jest już obecna w Polsce od 30 lat. Dziś to niekwestionowany lider branży drogeryjnej

Drogeria Rossmann w Katowicach (mat. prasowe)
Sieć Rosmman otworzyła swoją pierwszą drogerię w Polsce 30 lat temu, 23 maja 1993 roku. Dziś liczy 1,7 tys. sklepów i cieszy się pozycją lidera w branży chemiczno-kosmetycznej. Codziennie jej placówki odwiedza milion klientów.

Rossmann przy okazji jubileuszu chwali się szeroką ofertą w konkurencyjnych cenach i licznymi innowacjami produktowymi. Podkreśla obecność w mediach społecznościowych i magazyn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.04.2025 / 08:30
StoryEditor
Biedronka uważa, że rok 2025 "będzie równie wymagający jak poprzedni". Co będzie głównym wyzwaniem dla dyskontowej sieci?
Luis Araujo, dyrektor generalny Biedronki (fot. Luis Silveira E Castro)

"Pomimo ustanowienia rekordowego wyniku, uzyskanego po wielu latach wyników przekraczających średnią rynkową, nasze zespoły pracowały nieustannie osiągając zarówno wzrost wolumenu sprzedaży, jak i zwiększenia udziałów w rynku" - wskazuje Luis Araujo, dyrektor generalny Biedronki, podsumowując rok 2024 w dyskontowej sieci. Wskazuje też kluczowe wyzwania dla Biedronki na rok obecny.

Według Luisa Araujo, "w 2025 roku głównym wyzwaniem jest działanie w warunkach niskiej inflacji żywności i ostrożności konsumentów". "Będziemy konsekwentnie utrzymywać ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.05.2025 / 15:40
StoryEditor
Tomasz Biernacki, założyciel sieci Dino: “Ja już swoje Ferrari w życiu rozbiłem”
W 2010 roku fundusz Enterprise Investors zainwestował w sieć sklepów Dino. Udziały sprzedał po siedmiu latach z niemałym zyskiem (Shutterstock)

760 proc. zarobił na sieci Dino Enterprise Investors. Jacek Siwicki, szef tego funduszu, opowiada o tym, jak mu się pracowało z Tomaszem Biernackim, założycielem i współwłaścicielem sieci Dino, czyli jednym z najbardziej tajemniczych biznesmenów w naszym kraju.

W 2010 roku fundusz Enterprise Investors zainwestował w sieć sklepów Dino 49 mln euro. Gdy po siedmiu latach postanowił sprzedać swoje udziały, zainkasował już za nie 376 mln eu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2025 08:56