30.04.2019/10:56

Sieć stacji Moya rozwija ofertę produktów pod marką własną

Sieć stacji paliw Moya wprowadziła do oferty nowe produkty marki własnej. Woda mineralna Moya Woda trafi do sprzedaży w dwóch wariantach: gazowanym i niegazowanym oraz w dwóch opakowaniach: po 0,5 i 1,5 litra. Nowość w portfolio produktów marki własnej sieci zadebiutuje na rynku podczas długiego weekendu majowego. Firma zapowiada dalszy rozwój oferty private label.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.