27.04.2017/15:23

Sieć stacji Moya z nowymi konceptami sklepu convenience i strefy gastronomicznej

Należąca do spółki Anwim sieć stacji paliw Moya uruchomiła w Warszawie, przy ul. Ordona 1A nowy koncept przystacyjnego sklepu convenience z wydzieloną częścią gastronomiczną pod szyldem Pizza & Cafe Moya. Z informacji portalu wiadomoscihandlowe.pl wynika, że w tym roku ruszy jeszcze kilka stacji, których oferta zostanie rozszerzona o nowy koncept gastronomiczny.

Jak zapewniają przedstawiciele spółki Anwim „stacja Moya na warszawskich Odolanach to, obiekt który przeszedł całkowitą modernizację i został dostosowany do najwyższych standardów, jakie mogą oferować tego typu placówki.” Za projekt odpowiada biuro projektowe Kaniewski Design. Wnętrze budynku stacji zostało podzielone na dwie strefy – sklep typu convenience oraz strefę gastronomiczną. Sklep i strefa zostały zaprojektowane z uwzględnieniem  specyfiki lokalizacji oraz potrzeb wymagających miejskich klientów.

Jak podkreślają przedstawiciele firmy Anwim „w zależności od potrzeb można zrobić na miejscu szybkie zakupy lub odpocząć i zjeść w komfortowych warunkach, czy skorzystać z darmowego Wi-Fi. Stacja jest przyjazna dzieciom – w ramach strefy gastronomicznej znajduje się kącik zabaw z atrakcjami dla najmłodszych, a toaleta wyposażona została w przewijak.” Przy stacji znajduje się także taras z zielenią z którego będą mogli korzystać klienci w ciepłe dni.

Firma bardzo mocno rozwija ofertę gastronomiczną. Oprócz przekąsek dostępnych w standardowym menu Cafe Moya, w ramach nowego konceptu będzie serwowane klientom wypiekaną na miejscu pizzę w 8 różnych wariantach oraz świeżowyciskane soki z cytrusów. Ofertę uzupełnią zapiekanki korzenne, lemoniady, czy koktajle smoothies z owoców i warzyw.

- Przez ostatni rok mocno pracowaliśmy nad koncepcją sklepów na stacjach Moya. Wiemy, że nowoczesna stacja musi zapewnić zarówno produkty pierwszej potrzeby, jak i dobrą gastronomię. Nasza nowa stacja w Warszawie to najnowsza odsłona naszej idei tworzenia nowoczesnych i przyjaznych stacji paliw, a koncept Pizza & Cafe Moya, to oferta dla klientów ceniących świeże produkty – mówi Monika Ostaszewska, działu Marketingu i Reklamy sieci Moya.

Ogólnopolska sieć stacji paliw Moya, liczy obecnie prawie 140 placówek, firma zapowiada w ciągu najbliższych trzech lat dynamiczny rozwój. - W ubiegłym roku do sieci Moya dołączyło 18 stacji franczyzowych i 8 obiektów własnych, tym samym rok 2016 zakończyliśmy liczbą 132 stacji w barwach Moya. W tym roku zamierzamy przyłączyć do sieci około 30 stacji partnerskich i otworzyć co najmniej 10 stacji własnych, tak by na koniec bieżącego roku przy polskich drogach działało łącznie ponad 170 stacji. To pokazuje, że naturalnie widzimy i wykorzystujemy potencjał do dalszego rozwoju - mówi Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya. Nowe stacje będą powstawały głownie w dużych miastach.

Spółka Anwim zapowiedziała, że chce mieć do 2019 r. na polskim rynku 250 stacji sieci Moya.
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.