08.07.2019/16:23

Sieć Top Secret zwiększa sprzedaż

Obroty sieci modowej Top Secret w czerwcu osiągnęły poziom 23 mln zł czyli o 7 proc. więcej niż rok wcześniej. To efekt dużego zainteresowanie klientów ofertą typowo letnią. Cała Grupa Redan, uwzględniająca też sieć dyskontową TXM, w minionym miesiącu uzyskała około 44 mln zł obrotów.

- Czerwiec był dobrym miesiącem sprzedażowym. Klienci chętnie kupowali towary stricte letnie, co spowodowało wzrost sprzedaży na sklepach porównywalnych jak i wzrost marży w sklepach Top Secret w Polsce w porównaniu do maja i kwietnia br. Spadek sprzedaży w e-commerce wynika z niższej dostępności zapasu towarów dla sklepu internetowego, który w tym okresie bardzo dobrze sprzedawał się w sklepach stacjonarnych - stwierdził Bogusz Kruszyński, prezes Redan.

W segmencie modowym łączna sprzedaż towarów w czerwcu br. wyniosła ok. 23 mln zł i była wyższa o ok. 7 proc. niż w czerwcu ubiegłego roku. W ujęciu narastającym od początku roku sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 111 mln zł i była o ok. 3 proc. wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w czerwcu br. wyniosły 1,9 mln zł, co oznacza spadek o 24 proc. w ujęciu r./r. Narastająco sprzedaż ww. sklepów internetowych Top Secret osiągnęła poziom 16,9 mln zł i była o 6 proc. wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego. Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec czerwca br. wyniosła 37,7 tys. mkw. i była o 5 proc. wyższa niż w tym samym momencie 2018 r.

W segmencie dyskontowym TXM szacunkowa sprzedaż zrealizowana w czerwcu br. wyniosła ok. 21 mln zł, co oznacza spadek o 30 proc. w ujęciu r./r. Sieć TXM na koniec czerwca składała się z 298 sklepów własnych o łącznej powierzchni 81,6 tys. mkw., która była o ok. 22 proc. niższa niż na koniec czerwca 2018 r. Narastająco od początku roku sprzedaż zrealizowana przez TXM wyniosła ok. 127 mln zł i zł i była niższa o ok. 23 proc. w ujęciu r./r. Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm.pl w czerwcu br. wyniosły ok. 0,4 mln zł, co oznacza spadek o 27 proc. Narastająco przez pierwsze sześć miesięcy tego roku było to ok. 3,0 mln zł czyli o ok. 17 proc. mniej w ujęciu r./r.

Uwzględniając oba segmenty Grupa Redan w czerwcu br. osiągnęła ok. 44 mln zł przychodów, czyli o 14 proc. mniej niż rok wcześniej. Narastająco sprzedaż wyniosła ok. 239 mln zł i była w ujęciu r./r. niższa o ok. 13. Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec czerwca wyniosła 119,6 tys. mkw., czyli o 15 proc. mniej w odniesieniu do czerwca 2018 r.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.