20.03.2020/21:15

Sieć Topaz pracuje nad ograniczeniem ryzyka zarażenia koronawirusem w sklepach

Się sklepów Topaz poinformowała o kolejnych zarządzeniach i działaniach mających na celu ograniczenie ryzyka zarażenia koronawirusem w sklepach. Firma chce chronić swoich pracowników i klientów.

W czwartek, 19 marca, we wszystkich sklepach zakończył się montaż płyt ochronnych z pleksy ograniczających bezpośredni kontakt kasjerów z klientami. Sieć w minionym tygodniu wprowadziła również szereg wizualnych ograniczeń związanych m.in. z minimalnymi odległościami, jakie należy zachować przy kasie czy stoisku mięsno-wędliniarskim, pomiędzy klientem a sprzedawcą bądź pomiędzy poszczególnymi klientami. W celu wzmocnienia wszystkich wydawanych komunikatów i dotarcia do jak najszerszego grona klientów, sieć aktywnie korzysta w ww. zakresie z systemu audiomarketingu.

Pracownicy sklepów i centrali Topaz otrzymali dodatkowe ilości preparatów dezynfekujących, chusteczek antybakteryjnych i rękawiczek ochronnych do codziennego użycia. Jednocześnie Ci pracownicy, którzy będą obecni w pracy w najbliższym czasie, mogą liczyć na przyznanie dodatkowej premii.

Z kolei już od najbliższego poniedziałku, 23 marca, sklepy Topaz skracają godziny funkcjonowania. Większość placówek handlowych sieci będzie otwarta w godzinach 08:00-20:00. Zmianie ulegnie też dotychczasowy tryb pracy, który przechodzi na system rotacyjny. Pracownicy sklepów zostaną podzieleni na dwie grupy, które będą pracować w cyklu tygodniowym.

To kolejne działania polskiej sieci Topaz w zakresie epidemii koronawirusa. Przypomnijmy, że dotychczas sieć Topaz informowała m.in. o zdecydowanym zwiększeniu częstotliwość dezynfekcji wszystkich koszyków, wózków zakupowych, półek, taśm kasowych, płatników i innych elementów, z którymi Klient może mieć kontakt podczas wizyty w sklepie. Jednocześnie Topaz cały czas zapewnia, iż wszystkie dostawy zewnętrzne realizowane do Magazynu Centralnego Topaz lub do Centrum Logistycznego Produktów Świeżych Topaz są objęte szczegółową kontrolą sanitarną m.in. poprzez badanie temperatury ciała wszystkich pracowników i dostawców celem niedopuszczenia do kontaktu z produktem osób, których temperatura ciała przekracza dozwolone normy. Wprowadzono też całkowity zakaz przebywania osób nieupoważnionych w miejscu przechowywania żywności na magazynie czy specjalne maty dezynfekujące przy każdym wejściu do magazynu.

Sieć Topaz podtrzymuje także, że wszystkie jej centra logistyczne pracują aktualnie na najwyższych możliwych obrotach. Obsługa sklepów Topaz na bieżąco weryfikuje stany magazynowe asortymentu i ze zwiększoną częstotliwością dba, aby Konsument mógł znaleźć i zakupić wszystkie produkty, które go interesują. Znacząco pomaga w tym dobrze zorganizowana logistyka – dwa duże, pełne towaru magazyny, znajdujące się w bliskiej odległości wszystkich sklepów Topaz i Topaz Express. W obecnej sytuacji dostawy do punktów handlowych Topaz odbywają się co najmniej 1 raz dziennie, w tym również w sobotę i w niedzielę, co pozwala stwierdzić, iż w sklepach z charakterystycznym czerwonym logo Klienci znajdą wszystkie produkty suche i wyroby świeże, których potrzebują.

Sieć sklepów Topaz działa na rynku od 27 lat. Sklepy działające pod szyldem Topaz i Topaz Express to już ponad 120 placówek handlowych obecnych w czterech województwach centralnej i wschodniej Polski.

Dodaj komentarz

3 komentarze

  • tomek12 20.03.2020

    Czy takie osłony są bezpieczne dla dla klientów? Klient jest blisko osłony i jest narażony na wcześniejsze wydychane powietrze przez poprzedniego klienta.

  • inny 20.03.2020

    Czy takie osłony są bezpieczne dla dla klientów? Klient jest blisko osłony i jest narażony na wcześniejsze wydychane powietrze przez poprzedniego klienta.

  • qwer 20.03.2020

    Też mi wiadomość. Każdy działa.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.