25.10.2016/09:56

Sieć Wyjątkowy Prezent planuje dalszy rozwój

Firma Wyjątkowy Prezent planuje do końca roku zwiększenie swojej sieci sprzedaży do 35 punktów handlowych rozmieszczonych w galeriach w całej Polsce. To element strategii rozwoju, uwzględniającej intensywną, ogólnopolską ekspansję sieci sprzedaży detalicznej.

Firma wystartowała z pierwszym punktem handlowych w 2012 roku w galerii Złote Tarasy w Warszawie. Obecnie, vouchery na upominki w formie przeżyć sygnowane przez Wyjątkowy Prezent można zakupić w wyspach handlowych, czyli tzw. „Wyspach Przeżyć”, w galeriach w całej Polsce, m.in. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Gdańsku, Łodzi, Szczecinie, czy we Wrocławiu.

Do końca października Wyjątkowy Prezent będzie miał na koncie 4 nowe punkty handlowe: w galeriach Factory Annopol (5 października) oraz Atrium Reduta w Warszawie (15 października), jak również w Centrum Handlowym Posnania w Poznaniu (19 października) oraz w Galerii Metropolia w Gdańsku (21 października). W listopadzie firma planuje też otwarcie nowej, stałej wyspy handlowej w Galerii Port Łódź.

Poprzez intensywny rozwój sieci sprzedaży, firma liczy na budowanie silnej relacji z potencjalnymi i obecnymi odbiorcami oraz udoskonalenie jakości obsługi klienta. –  Nic tak nie buduje relacji z klientem, jak otwartość i bezpośredni kontakt. Dlatego, rozszerzanie sieci wysp handlowych to dla nas kluczowy element strategii rozwoju – mówi Jakub Matuszewski, dyrektor zarządzający w firmie Wyjątkowy Prezent.

Poza wyspami handlowymi, firma prowadzi sprzedaż upominków w formie przeżyć poprzez serwis wyjatkowyprezent.pl, jak również w ponad 1500 sklepach partnerskich.

Wyjątkowy Prezent jest pierwszą i największą w Polsce firmą oferującą prezenty w formie przeżyć. Wśród 2000 upominków, przygotowanych z myślą o klientach indywidualnych oraz biznesowych, znajdują się atrakcje, takie jak skok ze spadochronem, egzotyczny masaż czy jazda Ferrari. Flagowym projektem Wyjątkowego Prezentu jest unikalne, wyostrzające zmysły wydarzenie kulinarne, czyli „Kolacja w Ciemności”.
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.