09.09.2019 / 13:59
StoryEditor

Sieć ZOO Karina otwiera sklep w Dekadzie Olsztyn

(fot. mat. pras.)
Powiększa się oferta Dekady Olsztyn. Do grona jej najemców dołączy ZOO Karina - największa sieć marketów zoologicznych w północnej Polsce. Otwarcie nowego sklepu planowane jest pod koniec listopada.

Dekada Olsztyn niebawem powiększy się o sieć marketów zoologicznych ZOO Karina. W ofercie firmy znajdują się karmy dla zwierząt najlepszych producentów, m.in. Acana, Bozita, Pro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2025 / 12:32
StoryEditor
Mateusz Nosarzewski, franczyzobiorca Żabki: każdego dnia mam możliwość udoskonalania siebie
Mateusz Nosarzewski - franczyzobiorca Żabki, ambasador marki i członek Rady Franczyzobiorców (fot. Materiały Prasowe)

Jeszcze kilkanaście lat temu, osoby wychodzące na rynek pracy, kojarzyły zakładanie własnej firmy z dużym wkładem finansowym, jeszcze większym ryzykiem niepowodzenia oraz brakiem życia prywatnego. Aktualnie sytuacja wygląda znacznie inaczej. Młodzi ludzie chętniej otwierają jednoosobowe działalności gospodarcze, czerpiąc z tego sporą satysfakcję i widząc w tym świetlaną przyszłość. Coraz częściej wybierają też model franczyzowy, łącząc zamiłowanie do biznesu ze wsparciem operatora, oferującym całą gamę gotowych rozwiązań. Wśród tych, którzy obrali ten zawodowy kierunek jest Mateusz Nosarzewski - franczyzobiorca Żabki, ambasador marki i członek Rady Franczyzobiorców.

Żabka to największa franczyzowa sieć sklepów spożywczych w Polsce. Obecnie na terenie naszego kraju znajduje się ich ponad 11 tysięcy. Z danych przekazanych nam przez popularną ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2025 / 12:38
StoryEditor
Biedronka zawalczy na Słowacji o pozycję lidera rynku. "Potrzebujemy trzech lat"
Biedronka ruszyła na podbój Słowacji (fot. Katarzyna Pierzchała)

Sieć Biedronka niedawno rozpoczęła ekspansję na Słowacji, uruchomiła pierwsze sklepy. Zdaniem Luisa Araujo, dyrektora generalnego Biedronki, tamtejszy rynek ma podobieństwa do polskiego, ale są też istotne różnice. Trzeba go poznać, by zawalczyć o pozycję lidera, co może potrwać mniej więcej trzy lata.

– Z perspektywy populacyjnej ten kraj jest odpowiednikiem regionów Polski, to relatywnie niewielki rynek, natomiast jego zaletą jest nieco mniejsza konkurencja niż w Polsce, mni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2025 11:16