22.06.2015/14:27

Sieci chcą przyciągnąć klientów

Wprowadzane przez firmy oszczędności i redukcje kosztów, przy taniejącej żywności, skłaniają handlowców do używania sztuczek, które zachęcą klientów do bardziej intensywnych zakupów. Jak podaje „Gazeta Wyborcza”, stosunkowo nowym zabiegiem jest np. włączanie do oferty dyskontowej odzieży i tekstyliów. Coraz częściej na półkach pojawiają się również artykuły do majsterkowania czy zabawki, które nie tylko uatrakcyjniają ofertę, ale są również swego rodzaju wabikiem na klientów. Poprawić rentowność poszczególnych placówek ma też ograniczenie nowych inwestycji czy chociażby renegocjowanie warunków najmu.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.