Sieci dyskontowe chcą sprzedawać mleko od rolników dbających o wysoki dobrostan krów
Coraz większa grupa sieci handlowych wymaga od dostawców określenia poziomu dobrostanu zwierząt. Dotyczy to również mleka i produktów z niego wytworzonych. Sieć handlowa Adi ogłosiła, że do roku 2030 będzie sprzedawać produkty mleczarskie wytworzone z surowca pochodzącego z gospodarstw, gdzie zwierzęta hodowane są w podwyższonych warunkach dobrostanu. Wcześniej podobne projekty uruchomiło kilka innych sieci, m.in. Lidl i Kaufland.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
13