09.10.2017 / 13:15
StoryEditor

Sieci handlowe chcą aby zakupy były szybsze, bardziej wygodne i były zabawą

Usługa Skanuj i Kupuj w sklepie Piotr i Paweł (fot. materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Usługa Skanuj i Kupuj w sklepie Piotr i Paweł (fot. materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Usługa Skanuj i Kupuj w sklepie Piotr i Paweł (fot. materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Aplikacja Scaneo w sklepie Piotr i Paweł ()
Usługa Skanuj i Kupuj w sklepie Piotr i Paweł (fot. materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Aplikacja Scaneo w sklepie Piotr i Paweł ()
Usługa Skanuj i Kupuj w sklepie Piotr i Paweł (fot. materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Aplikacja Scaneo w sklepie Piotr i Paweł ()
Usługa Skanuj i Kupuj w sklepie Piotr i Paweł (fot. materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Usługa Skanuj i Kupuj w sklepie Piotr i Paweł (fot. materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Usługa Skanuj i Kupuj w sklepie Piotr i Paweł (fot. materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Usługa Skanuj i Kupuj w sklepie Piotr i Paweł (fot. materiały prasowe, Piotr i Paweł)
To jeszcze nie Amazon Go, ale sieci handlowe w Polsce są na dobrym tropie. Sieć Carrefour uruchomiła usługę płatności mobilnych „Scan&Go”, połączoną z możliwością skanowania produktów smartfonem. Od kilku miesięcy swoje koncepty na polskim rynku rozwijają także sieci Piotr i Paweł oraz Tesco. Poznański operator oferuje usługę „Skanuj i kupuj”, zaś Brytyjczycy, „Scan&Shop”. 

Cel wszystkich trzech przedsięwzięć jest jeden – skrócić kolejkę przy kasach i poradzić sobie z rosnącym niedoborem załogi. Sieci handlowe już od pewnego czasu intensywnie pracu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2024 / 15:50
StoryEditor
Deloitte: Detaliści oczekują wzrostu przychodów w 2024 r. Najwięcej wyzwań dla sektora wiąże się z inflacją, a AI zadecyduje o konkurencyjności firm
Detaliści z optymizmem patrzą w przyszłość (fot. Shutterstock)
Firma Deloitte zapytała 200 przedstawicieli sektora detalicznego z Europy, USA oraz państw Azji i Pacyfiku o prognozy, kluczowe wyzwania i nastroje. W odpowiedzi udzielonych przez respondentów wynika, że obszarem, który stwarza obecnie najwięcej wyzwań dla sektora detalicznego jest inflacja, a konieczność zarządzania rosnącymi kosztami przy jednoczesnej presji na obniżenie cen stanowi priorytet na 2024 r. dla co trzeciego ankietowanego.

Badani w najbliższych miesiącach zamierzają się także skupić na zwiększeniu odporności łańcuchów dostaw (23 proc. odpowiedzi). Z kolei 22 proc. respondentów planuje p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2024 / 17:23
StoryEditor
Auchan wcale nie opuszcza Rosji! O co naprawdę chodzi ze sprzedażą rosyjskich aktywów?
Auchan działa w Rosji od 2002 roku (Shutterstock)
W poniedziałek, 15 kwietnia br. w mediach gruchnęła wiadomość, że Auchan wycofuje się z Rosji, co niektóre media podają jeszcze dziś. To nieprawda. Auchan wcale nie opuszcza Rosji i ma się tam dobrze. Skąd w takim razie wzięły się te informacje?

Pogłoski o sprzedaży aktywów francuskiego koncernu nie są wyssane z palca, ponieważ w rosyjskich mediach faktycznie ukazała się informacja o tym, że spółka sprzedaje część bizne...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. kwiecień 2024 15:18